nat26 Skrevet 28. april 2004 #1 Skrevet 28. april 2004 Jeg har noen venniner som sier at de har gått ned i vekt vha. fedon brød,har noen av dere prøvd det brødet?De sier at de går ned i hvertfall 2 kg i uka...
jordbær Skrevet 28. april 2004 #2 Skrevet 28. april 2004 Emh.. De testet vel brødet hans og kom frem til at det ikke var noe spesielt med det.. Bortsett fra prisen Tviler på at du går ned i vekt med å spise et brød. Skal litt mer til..
nat26 Skrevet 28. april 2004 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2004 Tror det jeg og,men nå snakket jeg med hu ene og hun spiser kun brød og da er det ikke rart hu går ned,det kan man med hvilket som helst brød så lenge det er det eneste ma spiser
jordbær Skrevet 28. april 2004 #4 Skrevet 28. april 2004 Klart det.. Fins jo t.o.m ananas-dietter og firklørversjokolade-dietter.. Poenget med Fedon er livsstil, ikke slankekur. Tror de fleste glemmer av det..
Gjest 1111 Skrevet 28. april 2004 #5 Skrevet 28. april 2004 Klart man går ned i vekt hvis man bare spiser brød :-) kalles en monodiett det. Selv ville jeg foretrukket sjokolade da
Gjest StoreSky Skrevet 28. april 2004 #6 Skrevet 28. april 2004 Fedon brød har litt mer fiber (grovere) og litt mer proteiner.. og fett.. Men er ganske tungt å spise.. og dyrt.. Ikke all pålegg smaker på fedon brødet heller.
Milly:) Skrevet 29. april 2004 #7 Skrevet 29. april 2004 Prøv å lage det fedon-brødet som står i oppskriftsboka hans, det er kjempegodt! Og helt uten hvetemel, så det er nok en del sunnere enn vanlig brød. Hvor mye man går ned vet jeg ikke, men det er i alle fall det beste brødet jeg vet. Den eneste bakdelen er at man må kjøpe en del ingredienser på helsekost.
nat26 Skrevet 29. april 2004 Forfatter #8 Skrevet 29. april 2004 Jeg synes fedon brød er veldig godt jeg,men maken til pris!!Det kunne vært litt billigere synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå