Gjest Gjest Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 En (tidligere) venninne av meg har skyldet meg penger siden i fjor. hun har lovd å betale tilbake hver gang jeg har nevnt det til henne og jeg vet hun har hatt mulighet men i stedet har hun bare trekt seg tilbake og latt være å betale. jeg vet jo det er en viss risiko å låne bort penger, men hun var en av mine nærmeste venninner og jeg var sikker på at hun kom til å betale tilbake. snakk om utakknemmelighet, hun har hatt over 1 år på seg å betale. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om pengene, selv om det er et stort beløp, men prinsippet i seg selv. Viser bare hvor mye hun setter pris på vennskapet vårt. er utrolig irritert og skuffet over henne... noen som har noen gode råd? burde jeg fortsette å etterlyse pengene til hun betaler, noen tips til hvordan jeg burde gå frem?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Jeg vet ikke hvordan du skal greie å få tilbake pengene. Men for ettertiden er det lurt å ikke låne bort penger til noen eller ikke lån bort mer penger enn du har råd til å tape.
OnlyMee Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 (endret) Jeg tror det å gå på døra hennes ville være litt drøyt.. Beløpet er på 6000 kr, det er mye penger og hun prioriterer tydeligvis alt annet .. Hadde aldri klart å skylde noen så mye penger over så lang tid, og bevisst latt være å betale. Vi har kjent hverandre i over 10 år, trodde hun var en bedre venninne enn som så. Hun tror vel at jeg i tillegg er så "snill" og glemmer det etterhvert med tiden. Beklager men så dum er jeg ihvertfall ikke!! Endret 22. september 2013 av OnlyMee
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 skjønner virkelig ikke hvordan noen har evnen til å oppføre seg så råttent som venninnen din, ts.Har ikke noe annet råd enn å bare terpe på det hver eneste dag til du får det du har rett på. Selv er jeg ganske nazi på sånt og uansett hvor lite beløpet er i den andres øyne så er det faktisk penger det er snakk om som jeg kunne brukt på noe annet. Anonymous poster hash: 2fb8d...b2f
Neket Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Jeg hadde fortalt det til ALLE som kjente henne. Man kan håpe hun blir flau og betaler tilbake da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå