Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En (tidligere) venninne av meg har skyldet meg penger siden i fjor. hun har lovd å betale tilbake hver gang jeg har nevnt det til henne og jeg vet hun har hatt mulighet men i stedet har hun bare trekt seg tilbake og latt være å betale. jeg vet jo det er en viss risiko å låne bort penger, men hun var en av mine nærmeste venninner og jeg var sikker på at hun kom til å betale tilbake. snakk om utakknemmelighet, hun har hatt over 1 år på seg å betale. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om pengene, selv om det er et stort beløp, men prinsippet i seg selv. Viser bare hvor mye hun setter pris på vennskapet vårt. er utrolig irritert og skuffet over henne... noen som har noen gode råd? burde jeg fortsette å etterlyse pengene til hun betaler, noen tips til hvordan jeg burde gå frem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan du skal greie å få tilbake pengene.

Men for ettertiden er det lurt å ikke låne bort penger til noen

eller

ikke lån bort mer penger enn du har råd til å tape.

Skrevet

Hva med å troppe opp på døra..?

Skrevet

Hvor mye er det snakk om?

Skrevet (endret)

Jeg tror det å gå på døra hennes ville være litt drøyt.. Beløpet er på 6000 kr, det er mye penger og hun prioriterer tydeligvis alt annet .. Hadde aldri klart å skylde noen så mye penger over så lang tid, og bevisst latt være å betale. Vi har kjent hverandre i over 10 år, trodde hun var en bedre venninne enn som så. Hun tror vel at jeg i tillegg er så "snill" og glemmer det etterhvert med tiden. Beklager men så dum er jeg ihvertfall ikke!!:P

Endret av OnlyMee
Skrevet

skjønner virkelig ikke hvordan noen har evnen til å oppføre seg så råttent som venninnen din, ts.Har ikke noe annet råd enn å bare terpe på det hver eneste dag til du får det du har rett på. Selv er jeg ganske nazi på sånt og uansett hvor lite beløpet er i den andres øyne så er det faktisk penger det er snakk om som jeg kunne brukt på noe annet.

Anonymous poster hash: 2fb8d...b2f
Skrevet

Jeg hadde fortalt det til ALLE som kjente henne. Man kan håpe hun blir flau og betaler tilbake da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...