AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Jeg har da altså en nabo som bor over, som er glad i å se på serier og høre på musikk. Det er greit, for det er jeg og. Vi er nettopp flyttet inn, og naboene virker ellers veldig hyggelige, så jeg har ikke lyst å skape sur stemning. (vi er alle leieboere). Problemet er bare at vi hører buldring og bass veldig godt, samt alt av rytmer - og de holder på i MANGE timer i strekk, nesten hver eneste dag. Om jeg skrur på egen lyd høyere, så trenger fortsatt lyden gjennom, selv om de ikke nødvendigvis spiller ekstremt høyt. Jeg har sagt ifra 3 ganger på en hyggelig måte - og de har forsøkt å skru ned diverse ting uten hell. Det virker rett og slett ikke. Så da igår, så satt jeg fra jeg kom hjem kl 16.30 til kl 23 og kunne ikke se film eller serier selv(eller høre på musikk) fordi det forstyrres av lyden ovenfra, eller; buldringen. Til sammenlikning har andre naboer hatt fest og vorspiel som høres godt - men det er èn kveld, og det er det. Sånt tenker jeg ikke over. Men jeg holder på å bli GAL, og har som sagt allerede sagt ifra 3 ganger - hverken gidder eller kan banke på til enhver anledning - og de skjønner jo ikke greia, siden de selv sikkert føler de har helt normal lyd på. Hvordan i alle dager løser jeg dette uten å lage et surt helvete? For alt jeg vet er det dårlig lydisolasjon her(det er ganske lytt) - og de har helt normalt lydnivå. Jeg er vant til litt hjemmefester avogtil - og joda, det er lytt og irriterende der og da, men dette her drives me crazy, og gjentatte tilbakemeldinger ser ikke ut til å nå inn eller virke på hva vi hører her, iallefall. Anonymous poster hash: 01b2c...89b
Barcelone Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Har du tatt dette opp med huseier? Tenker at dette er det første du bør gjøre. Informere om at du har tatt dette opp med naboen, men at det ikke hjelper. Hadde samme problem med en nabo i etasjen over. Jeg prøvde å gi beskjed både muntlig, skriftlig og til eier av leiligheten. Det hele endte med at jeg ringte politiet fordi jeg ikke orket mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå