AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Hunden vår har vært halt av og på i en drøy uke. I begynnelsen var det mest stølhet etter tur og etter å ha ligget i ro lenge, men det har vært tiltakende og i går da vi gikk tur så vi at hun gikk helt skjevt på bakbenet og haltet stygt på det. Hele kroppen påvirkes av haltingen. Etter turen i går ble hun liggede ute på trappen i ro i en times tid, og da hun skulle reise seg tråkket hun ikke ned på foten. Unngikk også dette så godt hun kunne resten av dagen, og det samme i dag. Når jeg klemmer og drar og srekker sier hun ingenting, men hun sliter med å gå trapper, reise seg, gå, og o det hele tatt. Samtidig har hun sett kjempeukomfortabel ut i går og i dag. Hun ser rett og slett litt lidende ut, og det er vondt å se på henne. Spørsmålet er, burde jeg ringe dyrlege i dag, eller kan jeg vente til i morgen? Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 6a6a5...9b7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Jeg ville ringt idag.. Hvis du kommer deg dit..Anonymous poster hash: 44298...691
Chiqette Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 ring om du ikke kan kjøre dit selv med en gang.
HvittHus Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Jeg ville ha ringt for å be om råd. Men først kan du sjekke enkle ting som temp og fylling i tannkjøttet først, slik at du har litt info til veterinæren. Fylling sjekker du ved å trykke på tannkjøttet. Tannkjøttet skal være rosa og jevnt, og når du trykker skal fargen komme tilbake etter maks tre sek.
Tabris Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Spiser hunden? Virker allmenntilstanden sterkt redusert?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Spiser hunden? Virker allmenntilstanden sterkt redusert? Har det noe å si så lenge hunden tydeligvis lider....?? Eneste riktige er å dra idag.Anonymous poster hash: 44298...691 1
Stormborn Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Har det noe å si så lenge hunden tydeligvis lider....?? Eneste riktige er å dra idag.Anonymous poster hash: 44298...691 Har jo strengt tatt noe å si, for hvis det bare er beinet som er litt vondt er det ikke no vits i å dra på veterinærvakta... Ville bare ringt og spurt jeg, du får mest sannsynlig beskjed om å komme i morgen uansett! De er ikke så jævlig ivrige på å jobbe helg!
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Allmenntilstanden er redusert, men da vi spiste middag nå nettopp og gutten mista mat på gulvet ilte hun til med en gang og spiste det han mistet. Men hun virker litt sånn deppa, ligger bare på gulvet. Kapillærfylning er helt fin, tempen har jeg ikke tatt enda med det er ingenting som tyder på feber. Anonymous poster hash: 6a6a5...9b7
Stormborn Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Har du ikke snakka med dyrlegen til nå kan du hvertfall vente til i morra med mindre det forverrer seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå