AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Så i går skulle jeg møte en gutt jeg møtte på fest en gang, og som jeg har snapchatta en del med siden det. Det var egentlig litt opplagt at vi kom til å hooke opp, men så introduserte han meg for noen av vennene sine, og han ene ga tydelig uttrykk for å være keen. En av jentene utbrøt "du må ikke stjele dama til **** da!" Jeg syns han var dødsnydelig, og vi endte opp med å holde hender og småkysse litt hele kvelden (det var oss to og snap-duden hele resten av kvelden). Så tok jeg og kompisen en taxi hjem til han (snap-duden ga uttrykk for å føle seg litt snurt da vi dro haha ikke rart...) og på veien sa jeg at jeg fikk litt dårlig samvittighet for det "ja, du burde kanskje blitt igjen hos ***"... så lå vi i senga hans og klina litt, men så hadde jeg mensen så jeg sa fra om det, og det ble ingen sex bare BJ. jeg sa vi kunna ta igjen sexen en annen dag, og i morges da jeg dro, sa jeg at jeg er alene hjemme neste helg. Da sa han at han skulle finne meg på facebook "er ikke så mange som heter det". MEN han har ennå ikke addet! Er det litt tidlig å freake ut eller burde han ha addet innen nå om han var keen? Hvem sier nei til litt free booty liksom? Han kan jo ikke ha vært så uinteressert i og med at han faktisk jobbet litt for å ta meg fra kompisen.. Anonymous poster hash: f4bdf...cf9
Gjest Gresshoppesang Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 (endret) Nå har jeg konferert med krystallkulen min og sjekket om det den forteller stemmer overens med himmelens stjernebilder. Det er stor sannsynlighet for at han vil ta kontakt igjen innen neste månefase. Endret 22. september 2013 av Gresshoppesang 1
Gjest BabyBlue Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Det er som regel når du IKKE ligger med de at de tar kontakt. Og det at han ikke kontakter deg er nok fordi han leker kostbar eller ikke vil være desperat. Eller så er han ikke interessert.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Du store min. Er du 12? Anonymous poster hash: e5d12...a92 1
Gjest anonym Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Du ga han BJ, sa dere kunne ha sex neste helg ( siden du hadde mensen ), du er med andre ord VELDIG lett å få i seng...Gir han jo alt på en gang..Ingen spenning liksom, ingen møter for å bli litt kjent..Folk er så " billige" at jeg blir oppgitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå