Gå til innhold

Hvordan få han som fuckfriend?

Anbefalte innlegg

Gjest Best gele
Skrevet

Jeg ble med en fyr hjem fra byen i går. Jeg kunne godt tenke meg å møte han for sex i fremtiden, fordi vi hadde så god kjemi til sengs. Han bor også rett ned i gata.

Jeg har funnet nummeret hans på gulesider, og lurer på hvordan jeg skal gå frem. Hvis jeg sender melding og spør om å treffes, så kan det jo høres ut som jeg er innteressert i forhold (noe jeg ikke er), men skriver jeg "hei, skal vi bli fuckfriends?", så høres det vledig vulgært ut..

Dere som har blitt FF etter byturer, hvordan ble dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke litt tomt med sånne FF forhold? Du kan jo like godt onanare da? Sex er mye bedre med en person man liker.

Anonymous poster hash: babdc...b19
  • Liker 2
Skrevet (endret)

..

Endret av dumbo
Skrevet

hvorfor vil du ikke ha han som kjæreste isteden?

Anonymous poster hash: 8bd50...0fe
  • Liker 1
Skrevet

Er det ikke litt tomt med sånne FF forhold? Du kan jo like godt onanare da? Sex er mye bedre med en person man liker.

Man kan jo like fuckfriend'en sin også...

Til TS: Er det for vulgært å spørre direkte, så er det vel ikke helt tingen for deg. Fuckfriend-ordningen er veldig direkte og seksuell. Jeg hadde sendt en melding hvor jeg forklarte hvem jeg var og spurt om vi skulle teste ut sex på en regelmessig basis. Aka spurt han rett ut. Da vet dere begge hva dere går til.

Skrevet

Jeg ble med en fyr hjem fra byen i går. Jeg kunne godt tenke meg å møte han for sex i fremtiden, fordi vi hadde så god kjemi til sengs. Han bor også rett ned i gata.

Jeg har funnet nummeret hans på gulesider, og lurer på hvordan jeg skal gå frem. Hvis jeg sender melding og spør om å treffes, så kan det jo høres ut som jeg er innteressert i forhold (noe jeg ikke er), men skriver jeg "hei, skal vi bli fuckfriends?", så høres det vledig vulgært ut..

Dere som har blitt FF etter byturer, hvordan ble dere det?

Sende en sms med: Reprise? ;)

• Liker 4
Skrevet

Tja, siden han ikke etterlot deg nummeret, tror jeg ikke han er med på fremtidig kontakt. Kanskje litt weird å Google fyren og sende sms.

Anonymous poster hash: 70c73...203

• Liker 1
Skrevet

Hva med å bare skrive: hyggelig i gårkveld, kunne tenkt meg reprise :)

Da bør han nok ta hintet isden du refererer til det som skjedde.

Skrevet

???

Skrevet

Det var vel ikke det hun spurte om.

Anonymous poster hash: 011cf...188

• Liker 2
Skrevet

Herregud så BILLIG du er!

Hva skjer med folk for tida? Du møter en fyr, så skal du sende mld å høre om dere kan bli FF? Jeg blir dårlig...

No class, gir ALT med en gang...Legger ingen følelser i sex, bare EGO tripp, og billig...

Hvis noen hadde kommet med en sånn mld til meg, hadde det vært TOTALT TURNOFF!

Skrevet

Hva skjer med folk for tida? Du møter en fyr, så skal du sende mld å høre om dere kan bli FF? Jeg blir dårlig...

No class, gir ALT med en gang...Legger ingen følelser i sex, bare EGO tripp, og billig...

Du virker ganske turnoff uansett så..

• Liker 5
Skrevet

Dette er en sleivete kommentar, litt billig sånn sett. Men det er noe i det faktisk. Litt. Det er lov å ha litt klasse. Dagens samfunn er en eneste lang jakt på behovstilfredsstillelse.

• Liker 2
Skrevet

Send ham en bootycall-melding neste gang du er på byen, gjerne litt sent på kvelden. Da skjønner han at det er bare for sex, for det er sånn menn gjør det. :)

Anonymous poster hash: 057a1...7fd
Skrevet

Send ham en bootycall-melding neste gang du er på byen, gjerne litt sent på kvelden. Da skjønner han at det er bare for sex, for det er sånn menn gjør det. :)Anonymous poster hash: 057a1...7fd

Ha! Den støtter jeg! Men for å fatte gamet må han være en player :))

Skrevet

Å få en mann som fuckfriend er like vanskelig som å bli våt når man faller ut av en båt. Man må jo være fullstendig sosial analfabet for ikke å klare det.

• Liker 2
Skrevet

Å få en mann som fuckfriend er like vanskelig som å bli våt når man faller ut av en båt. Man må jo være fullstendig sosial analfabet for ikke å klare det.

Jaha. Jeg har ved minst tre anledninger opplevd at mannen faktisk vil noe mer, mens jeg ikke ville det.

Det er jo ikke hvem som helst blant menn man vil ha heller.

Anonymous poster hash: 8f9f6...d4c

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jaha. Jeg har ved minst tre anledninger opplevd at mannen faktisk vil noe mer, mens jeg ikke ville det. Det er jo ikke hvem som helst blant menn man vil ha heller. Anonymous poster hash: 8f9f6...d4c

Jasså, men da har du jo ved minst tre anledninger hatt en fuckfriend. Det var vel ikke så vanskelig å skaffe, var det vel?

At de var interessert i noe mer var vel fordi de trodde du var noe å samle på.

Endret av Lincoln
Skrevet

Jaha. Jeg har ved minst tre anledninger opplevd at mannen faktisk vil noe mer, mens jeg ikke ville det.

Det er jo ikke hvem som helst blant menn man vil ha heller.

Anonymous poster hash: 8f9f6...d4c

Lykke til med avstumpa følelsesliv ...til deg og ts!

Psykolog next!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...