AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Tips til godt fyll til en slik kake? Tåler ikke nøtter Kunne tenkt meg sjokolade/jordbær kanskje? En slags krem/mousse? Tar imot linker til oppskrifter eller blogger...Anonymous poster hash: dae91...cc9
Anglofil Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 I vår bryllupskake med sukkerfondant hadde vi en vanlig sitronkake med bringebærfyll (som i en bløtekake, bare at det var sitronkake og bringebær uten krem). Mvh Yvonne
Brunhilde Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Til marsipankake kan det passe godt med et lag vaniljekrem og et lag med krem iblandet bringebær og litt mørk sjokolade.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Bringebærkrem altså? At man blander bringebær i krem?Anonymous poster hash: dae91...cc9
Brunhilde Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Bringebærkrem altså? At man blander bringebær i krem?Anonymous poster hash: dae91...cc9 Ja. Jeg har litt sukker i kremen og moste frosne eller friske bringebær. Så finhakker jeg litt mørk sjokolade og blander i.
Gjest småhjerte Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 I vår bryllupskake med sukkerfondant hadde vi en vanlig sitronkake med bringebærfyll (som i en bløtekake, bare at det var sitronkake og bringebær uten krem). Mvh Yvonne Sikkert veldig godt og friskt med sitronkake! Føler mange bløtekaker/marsipankaker fort blir litt for "tunge", så sitron gjør den sikkert litt "lettere"
Anglofil Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Sikkert veldig godt og friskt med sitronkake! Føler mange bløtekaker/marsipankaker fort blir litt for "tunge", så sitron gjør den sikkert litt "lettere" Ja, det var det som var tanken. Etter en fireretters middag var det godt med noe som ikke var altfor tungt. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå