AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Jeg har truffet en fyr over nettet. Etter å ha snakket sammen hver dag i et halv år, bestemte vi oss for å treffes i sommer. Vi var sammen en helg og det gikk over all forventning. Hadde aldri trodd jeg skulle like han så godt! Nå skal vi treffes igjen. Siden vi har så lite tid sammen, ønsker jeg å gjøre mest mulig ut av helgen. Har dere tips til date-aktige ting vi kan gjøre sammen? Han kommer på besøk til meg, så jeg føler det er mitt ansvar å finne på ting. Jeg vil så gjerne at helgen skal være perfekt sammen med han Anonymous poster hash: 04820...0a5 Anonymous poster hash: 192aa...3dc
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Så bra! Har du noen gøyale brettspill? Det er ting som er gøy å gjøre sammen og bli kjent gjennom. Anonymous poster hash: 5ca81...63b
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Dessverre nei :/ Men er enig i at det et veldig godt tips (dersom noen andre leser). Vi spilte en del spill sist vi traff hverandre, og det var veldig morsomt. Det ble en slags greie at vi måtte prøve nye spill, fordi jeg vant i alt. Anonymous poster hash: 192aa...3dc
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 - Se film - Bake sammen - Lage god mat! - Kino - Gå tur om kvelden - Reise på shopping sammen! Hvor lang var avstanden forresten? Herlig at det gikk så bra! Anonymous poster hash: b4e7f...c57
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Tenkte at vi kunne lage mat sammen ja det er jo alltid koselig! Kino og spasertur er bra! Jeg bor ikke alene, så jeg vil gjerne ha litt alternativer som kan foregå utenomhus. Vil ikke at de jeg bor med skal føle de må unngå huset absolutt hele helgen. Avstanden er lang :/ Må ta fly+buss. Det plager meg egentlig veldig, da jeg alltid har tenkt at jeg ikke vil inngå et avstandsforhold. Men så er han så flott Anonymous poster hash: 192aa...3dc
happiest Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Hvor bor du? Litt lettere å gi tips da Men det jeg ville gjort var: Ta dere en tur ut og se om dere finnern oen gøyale spill dere kan kjøpe Lag mat sammen Gå på cafe Se film Gå på museum Gå på tur Vær kreativ og lag noe sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå