AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 For noen dager siden hørte jeg to litt eldre kvinner som diskuterte meg. De snakket høyt nok til at jeg kunne høre de. Hvorfor gjør enkelte ofte eldre kvinner det? Jeg er helt sikker på at det var meningen jeg skulle høre dem. Anonymous poster hash: 05ebe...26c
Wonders Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Hva stopper deg til å gå inn å si hva du mener? Nå er det for seint. Men jeg hadde sagt rett ut at slik hersing med folk er det ingen som setter pris på. At hun oppfører seg som en bøllete unge som prøver å manipulere andre. Det er virkelig stygt gjort og dette er noe alle ser ned på.
Red-Ruby Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Hvorfor? Folk er rett og slett dumme, det er det korte svaret. For noen dager siden kom en jeg såvidt kjente og begynte å baksnakke noen hun vet er en av mine nære venner. Hvorfor gjorde hun det? Hun vet jo at jeg kommer til å si det videre, hun vet jo at hun fornærmer meg samtidig når hun sier ting til en venninne som jeg åpenbart har nærmere bånd med. Folk er dumme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå