Gå til innhold

Gutter, hva er viktigest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. ved utseendet til en jente som kan bli en evt. kjærste?

Jeg har et pent ansikt, fint hår og sminker meg fint. Men har ikke så fin kropp. Er ikke overvektig ifølge BMI, men veier 65 kg og 167 cm høy, så er ikke særlig slank heller. Bruker størrelse M i de fleste klær, og kroppen ser helt grei ut med klær på. Men er ikke så komfortabel med meg selv hvordan jeg ser ut naken.

Vil dere ha helst ha et fint ansikt, eller fin kropp? Hvilke andre ting legger dere vekt på når det gjelder utseendet til en potensiell kjæreste?

Jeg VET at personlighet er det som er viktigest, men det er ingen hemmelighet at gutter bryr seg om utseendet også. Tenker kun rent visuelt her nå. :)

Anonymous poster hash: 04d03...163
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et pent ansikt, fint hår og sminker meg fint. Men har ikke så fin kropp. Er ikke overvektig ifølge BMI, men veier 65 kg og 167 cm høy, så er ikke særlig slank heller. Bruker størrelse M i de fleste klær, og kroppen ser helt grei ut med klær på. Men er ikke så komfortabel med meg selv hvordan jeg ser ut naken.

Vil dere ha helst ha et fint ansikt, eller fin kropp? Hvilke andre ting legger dere vekt på når det gjelder utseendet til en potensiell kjæreste?

Jeg VET at personlighet er det som er viktigest, men det er ingen hemmelighet at gutter bryr seg om utseendet også. Tenker kun rent visuelt her nå. :)

Viktigst er at hun ikke bryr seg om hva alle andre måtte mene.

Anonymous poster hash: 6733c...f40

• Liker 2
Skrevet

Jeg veier 10kg mer enn deg og er litt lavere. Min erfaring er at gutter ikke liker at man viser kompleksene sine. Om man later som at man liker kroppen sin, så går det bra.

• Liker 2
Skrevet

Ansiktet er det aller viktigste. Så lenge du ikke er veldig overvektig, veldig undervektig, eller veldig lav (dverg). Nå har jeg aldri sett noen slike som hadde et fint ansikt da.

• Liker 2
Skrevet

Ansiktet er definitivt viktigst, så lenge det ikke er noe ved kroppen din som er frastøtende. Du har ikke nådd en vekt som hadde blitt et problem for meg.

Skrevet

Som sagt over er det nok klagingen over at man har noen feil som er problemet mer enn selve vekten ( eller andre "feil" ). Da blir det for veldig slitsomt å høre på hele tiden. Vær heller fornøyd med deg selv. Er han sammen med deg er det heller ikke noe problem for akkurat han, selv om mange andre ville hatt problem med det. Så enkelt er det nok.

Anonymous poster hash: 587b3...6c6
  • Liker 1
Skrevet

Ansiktet er viktigst for forhold, kroppen er viktigst for ons

Anonymous poster hash: 7166b...f1b

Skrevet

Kroppen

Anonymous poster hash: 99f3b...dd4
Skrevet

Hvis du har en feit rompe så trekker det så vanvittig mye ned at du aner det ikke.

Skrevet

Som sagt over er det nok klagingen over at man har noen feil som er problemet mer enn selve vekten ( eller andre "feil" ). Da blir det for veldig slitsomt å høre på hele tiden. Vær heller fornøyd med deg selv. Er han sammen med deg er det heller ikke noe problem for akkurat han, selv om mange andre ville hatt problem med det. Så enkelt er det nok.

Anonymous poster hash: 587b3...6c6

Er så enig. Det er klaging over eget utseende og evig fisking etter bekreftelse, gjerne fremført som klaging over utseende (men med en gjennomsyrende "Si jeg er pen, da" liggende under), som ødelegger. Jeg tenkte det skulle gå over når vi ble voksne folk, men det har ikke blitt særlig mindre utbredt. Selv ellers oppegående medstudiner holder på sånn.

Om jeg likevel absolutt skal velge er ansiktet viktigst.

Anonymous poster hash: dc3c7...18e

Skrevet

Hvis du har en feit rompe så trekker det så vanvittig mye ned at du aner det ikke.

Jeg har en juci rumpe, og og slank kropp ellers, er 168 høy og veier 56 kilo, og min mann elsker rumpe stumpen min :) sier det er den delen som tenner han, bortsett fra førsteplassen ;)

Anonymous poster hash: 5b1fc...326

Skrevet

Jeg er jente, men synes det er rart at du er så opptatt av dette når du har en helt normal vekt i forhold til høyde. Du er jo også heldig som har et pent ansikt. Jeg er 1,68 høy og har veid 69 kg tidligere. Nå veier jeg 11 kg mindre, og er mer fornøyd. Men synes likevel ikke jeg så så ille ut tidligere da. Hvis du er misfornøyd med kroppen, hvorfor trener du ikke bare for å bli litt fastere i fisken, og kanskje tar du av noen kilo også?

Anonymous poster hash: e2379...154
Skrevet

Personlighet, ansikt, og kropp i den rekkefølgen.

Med de målene du oppgir, virker du i hvert fall helt perfekt for meg ;)

Jenter skal ha litt former.

Skrevet

Finn en gutt som virkelig liker deg som du er.

Resten av dem betyr ikke en dritt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...