AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Del Skrevet 22. september 2013 AU!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har kjøpt voks boots apotek, billigere. Lurer på om det er noe dritt fordi den nesten ikke tar noe.. Noen som har prøvd den? Det gjør vondt!! Jeg har ikke gjort dette selv før... Anonymous poster hash: 5bec8...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 22. september 2013 #2 Del Skrevet 22. september 2013 Noen opplever leggene som veldig smertefullt å vokse. For min del er det værre steder å vokse selv enn leggene. Jeg har så lyst hår at det er veldig vanskelig å få med seg alt håret. Selv proffe på spa sliter med å få med alt. Så jeg bruker barberhøvel selv. Raskt og smertefritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #3 Del Skrevet 22. september 2013 Jg vokser ikke pga smerten Anonymous poster hash: 7bd76...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #4 Del Skrevet 22. september 2013 Jeg har prøvd det norn ganger, men begynner å blø og er så sykt vondt at det er ikke noe jeg vil prøve igjen :-p Anonymous poster hash: b9206...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 22. september 2013 #5 Del Skrevet 22. september 2013 Ååå jeg får det endelig til. Den nye warm waxen til veet (sjokkrosa pakke) er kjempebra. Det er sånn krukke. Selv har jeg dårlig erfaringmed slike waxing stripssom man varmeri hendene etc. Syns de lugger. Hvahar du prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 22. september 2013 #6 Del Skrevet 22. september 2013 Uff ble noen sammenslåtte ord der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 22. september 2013 #7 Del Skrevet 22. september 2013 Har gjort det så mange år at det går greit. Vokser stort sett i salong , men innimellom hjemme. Fikk tak i en sånn rullevoks sak fra en veninne som har vært hudterapeut og den er veldig grei. Skal sies at jeg har lite og tynne hår... Men veeldig lav smerteterskel . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 22. september 2013 #8 Del Skrevet 22. september 2013 Voks/strips på - dra! Ikke så vanskelig, men vondt kan det gjøre. Ulike typer og metoder fungerer ulikt på ulike - prøv deg fram. Jeg likte Boots sine strips. Epilerer istedet jeg da, men liker å tynne ut med noen strips først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiddlesticks Skrevet 22. september 2013 #9 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Finn en sang, og bestemme deg for at du skal dra den av når vokalene begynner eller bare tell ned, og pust dypt inn når du drar den av. 2-3 sek senere så svir det bare litt, og du begynner på neste. Det er tanken av at det er "så vondt osv" som dreper deg. Ikke selve voksingen. Dessuten blir det lettere hver gang, og du har glatte legger i 2-3 uker. På ebay har de en slags oppvarmingmaskin du setter en blokk med en type voks i, så skal den varme seg opp, du ruller den langs leggen så langt papiret du har rekker.. Papiret får du på ebay til 10 kr. Her er maskinen jeg snakker om: http://www.ebay.com/itm/electric-roll-on-hot-depilatory-wax-heater-cartridge-Warmer-hair-removal-machine-/171066684810?pt=US_Shaving_Hair_Removal&var=&hash=item27d45e758a Velg nederste alternativ for voks OG maskin. og her er papirene: http://www.ebay.com/itm/New-70-pcs-Hair-Removal-Depilatory-Epilator-Wax-Strip-Paper-Roll-Waxing-/190694065413?pt=AU_HairRemoval&hash=item2c66408505 Endret 22. september 2013 av fiddlesticks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ozelot Skrevet 22. september 2013 #10 Del Skrevet 22. september 2013 Bruker Venus og Olay barberhøvel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barcelone Skrevet 22. september 2013 #11 Del Skrevet 22. september 2013 Jeg har lenge brukt Veet sin oriental wax og har vært fornøyd med det. Voksing gjør vondest første gangen, men hvis du følger det opp vil smerten ikke være så ille. Nå har til og med Veet laget en rullevoks.som er kjepeenkel å bruke. Og så pleier jeg å kjøpe billig bomullsstoff på IKEA. De har et helt plain stoff til 15 kr. meteren og så lager jeg mine egne strips. Funker som juling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Houdini Skrevet 22. september 2013 #12 Del Skrevet 22. september 2013 Jeg har lenge brukt Veet sin oriental wax og har vært fornøyd med det. Voksing gjør vondest første gangen, men hvis du følger det opp vil smerten ikke være så ille. Nå har til og med Veet laget en rullevoks.som er kjepeenkel å bruke. Og så pleier jeg å kjøpe billig bomullsstoff på IKEA. De har et helt plain stoff til 15 kr. meteren og så lager jeg mine egne strips. Funker som juling! God ide. Klipper du opp stoffet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #13 Del Skrevet 22. september 2013 Jeg vokser legger, armhuler og underlivet (alt unntatt en liten dusk helt øverst) selv. Er bare å bite tenna sammen å kjøre på. Etter et par ganger gjør det mye mindre vondt! Anonymous poster hash: cae46...ce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barcelone Skrevet 23. september 2013 #14 Del Skrevet 23. september 2013 God ide. Klipper du opp stoffet? Jeg klipper et lite hakk og så river jeg det opp. Går mye fortere. Helt genialt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexy:) Skrevet 23. september 2013 #15 Del Skrevet 23. september 2013 Hvor lenge varer det når dere vokser arnhuler og underliv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå