Gjest Maman Skrevet 4. oktober 2013 #21 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg har fire orkideer i Eva Solo-selvvanningspotter, og de blomstrer konstant. Jeg klarer ikke å huske på å vanne blomstene mine, derfor har jeg alle i slike selvvanningspotter. Orkideene trives som bare det. Å dusje de i badekaret og alt sånt er noe jeg aldri hadde giddet. Er håpløs på sånne ting. Eva Solo har også spesielle orkidepotter, men de har jeg ikke prøvd.
vanillaswirl Skrevet 6. oktober 2013 #22 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har fire orkideer i Eva Solo-selvvanningspotter, og de blomstrer konstant. Jeg klarer ikke å huske på å vanne blomstene mine, derfor har jeg alle i slike selvvanningspotter. Orkideene trives som bare det. Å dusje de i badekaret og alt sånt er noe jeg aldri hadde giddet. Er håpløs på sånne ting. Eva Solo har også spesielle orkidepotter, men de har jeg ikke prøvd. Var inne på nettsiden og så på selvvanningspottene til Eva Solo, men hvilke av dem bruker du til dine orkideer? syns den orkide potten var litt dyr, så om de andre passer og fungerer bra, så kan man jo like så greit kjøpe en av de.
Gjest Maman Skrevet 6. oktober 2013 #23 Skrevet 6. oktober 2013 Var inne på nettsiden og så på selvvanningspottene til Eva Solo, men hvilke av dem bruker du til dine orkideer? syns den orkide potten var litt dyr, så om de andre passer og fungerer bra, så kan man jo like så greit kjøpe en av de. Jeg bruker de standardpottene, som de bare reklamerer som krydderpotter! Syns det er litt rart egentlig. Bilde:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå