Gå til innhold

"Masterchef Norge"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor var han Ben fra A1 med? Han sa jo rett ut han ikke kunne lage mat. Han gikk heller ut å spiste eller fikk noen til å lage mat for han. Hvorfor takke ja til et slikt program? Pr kåt eller?

Sannsynligvis. Han er visst med i et kakebakeprogram også (som går nå).

Videoannonse
Annonse
Gjest Sunshine23
Skrevet

Blir litt noe av det samme om jeg skulle takke ja (hvis jeg var en kjendis) til å bli med på "71 grader Nord. Norges tøffeste kjendis" når jeg overhode IKKE er trent eller i god nok form til det. Hadde bare overlevd noen dager tror jeg. Dette var litt på spissen men you get the point

• Liker 2
Skrevet

Har tenkt samme tanken selv, og diskutert det hjemme. Liker veldig godt å se masterchef australia for eksempel, men den norske versjonen er bare utrolig kjedelig. Er ikke noe gøy når det er kjendiser som er med, er jo en konkurranse, et reality-program og syns ikke det er noe stas når man skal måtte se de samme trynene over og over igjen i hvert eneste norske reality-program.

Jeg lurer på om de bruker kjendisene til å teste ut programmet eller noe? Så på kakekrigen her om dagen, også med kjendiser og da nevnte de i programmet at det på en måte var et testprogram. For å teste ut kjøkkenet og konseptet, eller noe sånn. Noen som vet?

Anonymous poster hash: 6c9b7...8dc

• Liker 1
Skrevet

Trenger ikke 48 "kjendiser" for å teste ut et kjøkken!

Er så mettet på programmer med kjendiser at jeg snart går på veggen.. Gi meg programmer med mannen i gata som har talent og passion!

• Liker 3
Skrevet

Synes det har tatt seg opp litt på slutten. Er forsåvidt ebig i at Masterchef Australia er veldig mye bedre, men slik det er bå er det vell strengt tatt ikke samme konsept.

Og situasjonen der Ben ikke klarer å piske helmelk til fløte, og bestemmer seg for å tykne den piskede melken ned mel er bare helt fantastisk. Trodde jeg skulle daue. Silje Therese virket jo oppriktig nervøs flr prøvesmakingen, men faktum er jo at hun kunne mistet sin dessert i golvet og likevell knust Ben..

Skrevet (endret)

Den største feilen er at programmet heter Masterchef Norge... Hadde de kalt det Kjendiskamp eller Kokkekaos hadde ingen sammenlignet det med for eksempel Masterchef Australia - for da hadde det vært to ulike konsepter. Men Masterchef Australia er jo suverent, med genuint matinteresserte deltakere som drømmer om en fremtid innen kokke-/konditorfaget. Flere av deltakerne i USA gjennom årene har jo også blitt tilbudt jobber i restaurantene til dommerne. Konseptet som nå vises i Norge er bare ablegøyer og fnising... :sukk:

Endret av Roadrunner
  • Liker 1
Skrevet

Det er synd at tv3 sender det drittprogrammet hele tiden. Samme når jeg ser innom kanalen så føler jeg at det er masterchef norge der.

Anonymous poster hash: 6e9a4...1a9
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har egentlig fått ganske dilla på dette programmet jeg.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Masterchef Norge har jeg sett en episode av før jeg ikke gadd mer.

Det er rett og slett latterlig i forhold til Masterchef USA og Australia. Junior Masterchef Australia er for øvrig noe av det beste matprogrammet jeg har sett.

Hele konseptet forsvinner jo totalt når de velger å ta med kjendiser. Altså, hallo! Kjendiser som knappest klarer å sette på en kjele med vann?! Det kan jo ikke sammenlignes med et matlagingsprogram hvor deltagerne er oppriktig interessert i matlaging!

Synes det er pinlig at norske tv-kanaler velger å kopiere utenlandske konsept, for det blir aldri like bra uansett. Blir mer som en parodi på den originale tv-serien!

HVORFOR I ALLE DAGER SKAL MAN HA MED KJENDISER I NORSKE TV-PROGRAM?!

*pust ut*

• Liker 1
Skrevet

HVORFOR I ALLE DAGER SKAL MAN HA MED KJENDISER I NORSKE TV-PROGRAM?!

*pust ut*

Fordi kjendiser trenger å få markedsført seg for å tjene penger slik at de slipper å dra på NAV.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Dette har jo ikke noe med Master Chef å gjøre i det hele tatt. Master Chef Australia og USA er skikkelige matprogram med dyktige deltakere som får mulighet til å gjøre en hobby om til levebrød. Programmet på tv3 er pinlig, misforstått og fullstendig bortkastet tid.

Om de hadde kalt det noe annet enn Master Chef, hadde det for så vidt vært greit, men jeg hadde likevel ikke giddet bruke tida mi på å se på. Tilfeldig sammenraskede "kjendiser" som klovner på tv har vi vel snart fått nok av :P

• Liker 2
Skrevet

Fordi kjendiser trenger å få markedsført seg for å tjene penger slik at de slipper å dra på NAV.

Men er det kjendiser når vi er flere som ikke aner hvem flere av de er??

• Liker 1
Skrevet

Men er det kjendiser når vi er flere som ikke aner hvem flere av de er??

Signerer denne. Mulig det er jeg som ikke følger med lenger, men jeg har sett hver episode av dette og vil tro at jeg ikke har hørt om halvparten av disse folkene. Spesielt ikke de som betegnes som journalister/samfunnsdebattanter/programledere/radioreportere...

• Liker 1
Skrevet

Dere følger nok ikke nok med i underholdningsmedia!

Skrevet

Dere følger nok ikke nok med i underholdningsmedia!

Skal klare å leve med det. :closedeyes:

Skrevet (endret)

Åh dette programmet suger. Er jo kjendiser med i alle program nå for tiden føler jeg.

Snart blir det vel en runde med Farmen og Robinson med bare kjendiser å tenker jeg :roll:

Endret av smalls
  • Liker 2
Skrevet

Åh dette programmet suger. Er jo kjendiser med i alle program nå for tiden føler jeg.

Snart blir det vel en runde med Farmen og Robinson med bare kjendiser å tenker jeg :roll:

Er det ikke bare kjendiser i årets Robinson da?

• Liker 1
Skrevet

Svært til klaging her, da! :ler:

Norge har da allerede sendt en sesong med "vanlige" mennesker, noe lignende Australia o.l, men nå sender de altså en litt annen versjon. Jeg skal være enig i at konseptet er litt annerledes denne sesongen og at de kanskje skulle valgt et annet navn, men jeg synes serien er morsom, jeg. Både jeg og samboeren ler så tårene triller innimellom, men mye mulig vi har dårlig humor. Kjenner igjen så å si alle deltakerne også, men har en mistanke om at vi kanskje havner ganske langt ned på lista over "kjendiser" etterhvert..

Skrevet

Svært til klaging her, da! :ler:

Norge har da allerede sendt en sesong med "vanlige" mennesker, noe lignende Australia o.l, men nå sender de altså en litt annen versjon. Jeg skal være enig i at konseptet er litt annerledes denne sesongen og at de kanskje skulle valgt et annet navn, men jeg synes serien er morsom, jeg. Både jeg og samboeren ler så tårene triller innimellom, men mye mulig vi har dårlig humor. Kjenner igjen så å si alle deltakerne også, men har en mistanke om at vi kanskje havner ganske langt ned på lista over "kjendiser" etterhvert..

Mm gøy å se luksusfellen Silje i en annen setting!

Skrevet

1. Det har gått en vanlig sesong med Masterchef her tidligere.

2. Masterchef Australia har også hatt en sånn kjendisutgave.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...