Gå til innhold

"Masterchef Norge"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken kjendis gikk ut? Jeg så bare halve programmet.. syntes også det var ganske tullete, jeg trodde masterchef var for folk som kunne lage mat? Kokker eller folk med passion for matlaging?

Anonymous poster hash: abbac...274

Hvilken kjendis gikk ut? Jeg så bare halve programmet.. syntes også det var ganske tullete, jeg trodde masterchef var for folk som kunne lage mat? Kokker eller folk med passion for matlaging?

Anonymous poster hash: abbac...274

Onkel P gikk ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett endel på Masterchef USA og Australia. Liker konseptet, og liker at det er mennesker med et genuint og ekte forhold til matlaging som får utfordret sine evner/interesser. Gårsdagens Masterchef Norge var.... kjedelig? flaut?

Sikkert gøy for de på kjøkkenet som fniste og lo, og som virket mest fornøyd med å i det hele tatt presentere NOE, men noe Masterchef var det ikke. "Kjendiser" som amatørkokker...

Nei, dette var rett og slett skuffende...

• Liker 3
Skrevet

Jeg elsker slike matprogram, men dette kommer jeg ikke til å følge med på.

Jeg er så lei av Norge som på død og liv skal slenge inn masse pr-kåte kjendiser og lage et kjendisprogram.

Hva er galt med å bruke helt vanlige, ukjente mennesker?

Helt enig. Masterchef Australia er mitt favoritt program når det kommer til reality. Masterchef US er også bra. Fikk følelsen av at dette programmet var ren parodi som prøvde å latterliggjøre konseptet mest mulig. Ble direkte flau over hele greia, spesielt hvor kunnskapsløse mange av kjendisene var. Fikk sjokk av oppførselen til Triana, hun snakket og oppførte seg som en 14 åring. Håper det var skuespill.

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker slike matprogram, men dette kommer jeg ikke til å følge med på.

Jeg er så lei av Norge som på død og liv skal slenge inn masse pr-kåte kjendiser og lage et kjendisprogram.

Hva er galt med å bruke helt vanlige, ukjente mennesker?

Helt enig. Masterchef Australia er mitt favoritt program når det kommer til reality. Masterchef US er også bra. Fikk følelsen av at dette programmet var ren parodi som prøvde å latterliggjøre konseptet mest mulig. Ble direkte flau over hele greia, spesielt hvor kunnskapsløse mange av kjendisene var. Fikk sjokk av oppførselen til Triana, hun snakket og oppførte seg som en 14 åring. Håper det var skuespill.

Skrevet (endret)

Herregud noe så teit.. Masterchef USA og Australia syns jeg er kjempegøy! Mens dette her var bare traagisk.. De er 6-7 deltakere? Det var da fryktelig lite.. I masterchef USA og Australia er de jo drit mange og det varer jo leenge.. Hvor lenge skal Masterchef Norge være på tv da med så lite deltakere? 1 uke, 2 uker? Trenger ikke være lengre for min del for dette var egentlig bare flaut.. Hvorfor ikke lage et program med ukjente folk som har en lidenskap for matlaging, og ikke med kjendiser som ikke kan lage mat!! makes no sense.

De har jo misforstått konseptet heelt :klaske:

Endret av Sitronmelis
Skrevet

Haha, den franske kokkens uttrykk da de skulle lage dessert nr. 2! :fnise:

Anonymous poster hash: 369d2...a12
Skrevet

Er stor fan av masterchef-konseptet, men dette her er bare utrolig kjedelig. Stekte poteter og grått kjøtt. Er det meningen det skal være artig kanskje?

Skrevet

Underholdende - Ja.

Masterchef? - Nei!

De hadde jo en ordentlig sesong med Masterchef, hvorfor ikke kjøre på en til med det? Og hvis de på død og liv må ha en serie hvor kjendiser ikke kan lage mat på TV så kall det noe annet da vel.

Skrevet

Herregud noe så teit.. Masterchef USA og Australia syns jeg er kjempegøy! Mens dette her var bare traagisk.. De er 6-7 deltakere? Det var da fryktelig lite.. I masterchef USA og Australia er de jo drit mange og det varer jo leenge.. Hvor lenge skal Masterchef Norge være på tv da med så lite deltakere? 1 uke, 2 uker? Trenger ikke være lengre for min del for dette var egentlig bare flaut.. Hvorfor ikke lage et program med ukjente folk som har en lidenskap for matlaging, og ikke med kjendiser som ikke kan lage mat!! makes no sense.

De har jo misforstått konseptet heelt :klaske:

De skal vel totalt være rundt 48 stykker som skal konkurrere om å "få bli med videre", så jeg tror episoden som var bare var en av flere for å luke ut litt.

Skrevet

Tror de skal kjøre 6 ulike hver uke.

1 etter 1 ryker ut, slik at det fra hver uke står igjen en ukesvinner.

Disse går videre til "finalerundene".
Hvis jeg forstod det riktig i går.

Skrevet

De skal vel totalt være rundt 48 stykker som skal konkurrere om å "få bli med videre", så jeg tror episoden som var bare var en av flere for å luke ut litt.

Aah, jeg skjønner :)

Skrevet (endret)

han derre kokken med det lyse håret er så jævla kjekk

Endret av Lillecarro
Skrevet (endret)

Jeg synes bare at den originale britiske versjonen av dette programmet, både med vanlige folk og profesjonelle, duger. Den norske versjonen gidder jeg ikke engang å se på. I stedet for masterchef kunne programmet fått navnet: "Hvor-mange-PR-kåte-z-kjendiser-er-det-mulig-å-stappe-sammen-i-ett-og-samme-tv-program?"

Endret av Samaysa
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er en stor tilhenger av Masterchef Australia , noe så flaut å se på Norge , utrolig irriterende og teit!! Hvorfor ikke finne talenter som kan både lage mat og er kreativ. De kjendisene lager så kjedelig mat, skuffende program ;(

Bolla

Anonymous poster hash: 962b4...b9a

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes bare at den originale britiske versjonen av dette programmet, både med vanlige folk og profesjonelle, duger. Den norske versjonen gidder jeg ikke engang å se på. I stedet for masterchef kunne programmet fått navnet: "Hvor-mange-PR-kåte-z-kjendiser-er-det-mulig-å-stappe-sammen-i-ett-og-samme-tv-program?"

lagd et program, kjendiser gjør ting dem ikke kan:P

Skrevet

Så gøy at så mange liker Masterchef Australia! Det er et koselig program og mange flinke kokker.

Anonymous poster hash: a1d06...512
  • Liker 4
Gjest Funky Punk
Skrevet

Masterchef Australia er best. :Nikke:

Helt enig.

Og de har maaaange episoder pr sesong. Typ 70ish episoder, inkluder masterclass osv.

Elsker den australske versjonen.

Ja også har de jo masterchef for barn. Helt utrolig hvor flinke de små barna er :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker Masterchef, men dette ble jeg bare skuffa av. Så i et kommentarfelt på VG også at folk flest vil ha vanlige folk og ikke kjendiser.

• Liker 1
Skrevet

Støtter det at det er underholdende, men ikke Masterchef. Jeg liker veldig godt Masterchef Australia, liker både de som er med og dommerene som ikke er unødvendig spydige og heller er sympatiske.

Jeg har sett de episodene av sesongens Masterchef Norge som har vært til nå, pluss promoen til dagens episode, og jeg syns det ser ut som om hele stemningen på kjøkkenet surner når Helstrøm er der. Han ser ut som om han prøver å leke streng kokk type Ramsay, helt unødvendig.

Anonymous poster hash: 68ac3...ec6
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...