AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Noe så teit? Masterchef er jo ikke kjendiser som lager dårlig mat.. Det er vanlige mennesker. Hvorfor kaller de det Masterchef? Er det en parodi? Anonymous poster hash: 88306...542 9
RetroGirl Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Så disse "kjendisene",er det ikke vanlig folk som lager mat det da?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Så disse "kjendisene",er det ikke vanlig folk som lager mat det da? Nei.. Et er kenndiser, et helt annet konsept og fullstendig idiotisk! En skam..Anonymous poster hash: 2be6c...3ae 2
Tabris Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Gleder meg, jeg. Storkoste meg med første sesong av MasterChef Norge. "Det e ei jorplebomba"
Ariasama Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Synes nå det er ganske underholdende jeg da. Men nå skal det jo sies at jeg er veldig glad i matlaging og "danderingen" av maten - altså presentasjonen. Synes det er spennende å se hvordan deltakerne takler oppgavene og utfordringene
Gjest Funky Punk Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Jeg elsker slike matprogram, men dette kommer jeg ikke til å følge med på. Jeg er så lei av Norge som på død og liv skal slenge inn masse pr-kåte kjendiser og lage et kjendisprogram. Hva er galt med å bruke helt vanlige, ukjente mennesker? 14
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Jeg elsker slike matprogram, men dette kommer jeg ikke til å følge med på. Jeg er så lei av Norge som på død og liv skal slenge inn masse pr-kåte kjendiser og lage et kjendisprogram. Hva er galt med å bruke helt vanlige, ukjente mennesker? Nettopp!! Akkurat det jeg mener! Det er mye mer spennende med ekte Masterchef der ukjente mennesker, som faktisk er gode på å lage mat, gjlr det, er med i konkurranser osv. Dette norske skvipet er bare hjernedødt.. -TSAnonymous poster hash: 2be6c...3ae 9
fuksia Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 jeg liker heller ikke sånne program når de begynner å bruke kjendiser, synes liksom de mister litt av sjarmen når det er kjendiser som er med.. 5
Gjest Arch Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Jeg forstår ikke at de får lov å lage dette programmet av Masterchef engang. For noe jalla. 3
Silfen Skrevet 22. september 2013 #10 Skrevet 22. september 2013 De har nå hatt celebrity masterchef, har de ikke? Eller var det noe annet med kjendiser og mat? Ellers så er jeg nå enig i at vanlige folk er best, med en lidenskap for mat. Ikke tullinger som springer sin vei når de får se en levende hummer. 2
sofie777 Skrevet 22. september 2013 #11 Skrevet 22. september 2013 Det er det samme med det vi her kaller "4-stjerners middag". I Sverige f.eks. er det noe ala "middag hos meg 19.30" og det er helt vanlige folk med helt vanlige yrker. Det synes jeg er mer koselig (selv om jeg ikke ser på det heller...). De er generelt flinkere med spørreprogram og slikt for vanlige folk i Sverige. Det har de jo totalt sluttet med her. 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #12 Skrevet 22. september 2013 Jeg elsker slike matprogram, men dette kommer jeg ikke til å følge med på. Jeg er så lei av Norge som på død og liv skal slenge inn masse pr-kåte kjendiser og lage et kjendisprogram. Hva er galt med å bruke helt vanlige, ukjente mennesker? Enig med deg, men det er ikke typisk Norge. I UK er det ikke det spor bedre. Har flere britiske venner som knapt aner hvem disse "kjendisene" er. Ikke kan de lage mat heller. Anonymous poster hash: a1d06...512
Gjest Funky Punk Skrevet 22. september 2013 #13 Skrevet 22. september 2013 Enig med deg, men det er ikke typisk Norge. I UK er det ikke det spor bedre. Har flere britiske venner som knapt aner hvem disse "kjendisene" er. Ikke kan de lage mat heller.Anonymous poster hash: a1d06...512 Okey, jeg kan egentlig bare sammenligne med Sverige. Det hender de har med kjendiser, men da er det gjerne ikke så ofte, mer som et avbrekk liksom. Halv åtta hos mig, masterchef og Hela Sverige bakar...da tror jeg de kun har hatt noen få episoder av den førstnevnte hvor de har hatt med kjendiser
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #14 Skrevet 22. september 2013 Tja, hva skal man si... Det har jo vært sessonger med både kl 20 hos meg, mastercheff og hele norge baker med vanlige folk allerede. Også har det vist seg at "kjedisversonene" har hatt bedre seertall. Men egentlig er jeg vel enig i at det er morsommere med folk med virkelig innteresse for mat. Anonymous poster hash: b4702...e50 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #15 Skrevet 22. september 2013 Alle disse matprogrammene på TV3 er bare for å vise fram Hellstrøm, virker det som. Han må ha fått livstidskontrakt med TV3. Anonymous poster hash: 45e17...efc 7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #16 Skrevet 23. september 2013 jeg er skuffet jeg, har sett andre lands masterchef og det har vært veldig spennende med vanlige folk som har en stor interesse for matlaging. Nå er det jo bare B kjendisser som ikke har peiling på mat. Anonymous poster hash: 6e9a4...1a9
Mipputa Skrevet 23. september 2013 #17 Skrevet 23. september 2013 Så utrolig dårlig. Jeg er stor fan av masterchef. Man ser mennesker som INTRESSERER seg for mat og som KAN lage mat. Hva er egentlig vitsen med å lage et tulleprogram hvor de pr-kåte kjendisene flaksen seg videre. Hakker opp vaniljestang og klarer ikke sette sammen en blender? Og så introduserer de seg selv at man IKKE kan lage mat osv osv. Fjåseri! 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #18 Skrevet 23. september 2013 Så utrolig dårlig. Jeg er stor fan av masterchef. Man ser mennesker som INTRESSERER seg for mat og som KAN lage mat. Hva er egentlig vitsen med å lage et tulleprogram hvor de pr-kåte kjendisene flaksen seg videre. Hakker opp vaniljestang og klarer ikke sette sammen en blender? Og så introduserer de seg selv at man IKKE kan lage mat osv osv. Fjåseri! Hvilken kjendis gikk ut? Jeg så bare halve programmet.. syntes også det var ganske tullete, jeg trodde masterchef var for folk som kunne lage mat? Kokker eller folk med passion for matlaging? Anonymous poster hash: abbac...274 1
#Sunrise Skrevet 23. september 2013 #20 Skrevet 23. september 2013 "Er det vanilje? det ligner ikke på sånn saus du har på gele'n!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå