AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Sitter her med et skriv fra tollvesenet, og lurer egentlig på hva som inngår i definisjonen "husholdningsvarer"? Har sendt dem mail, men de har ikke svart enda.Anonymous poster hash: 12f69...269 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Hjelp? Anonymous poster hash: 8a0a7...21e
cocoon Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 For meg betyr husholdningsvarer vaskemidler, tørkepapir osv.... Men vet ikke hva sammenhengen er her?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 For meg betyr husholdningsvarer vaskemidler, tørkepapir osv.... Men vet ikke hva sammenhengen er her? Jeg skal deklarere alle "husholdningsvarer" i et flyttelass, men er så usikker på hva som skal føres opp. (Jeg vet heller ikke om hva tollgrensen på dette er, men det er vel litt for vanskelig for dere å svare på.)Anonymous poster hash: 8a0a7...21e
cocoon Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Jeg skal deklarere alle "husholdningsvarer" i et flyttelass, men er så usikker på hva som skal føres opp. (Jeg vet heller ikke om hva tollgrensen på dette er, men det er vel litt for vanskelig for dere å svare på.)Anonymous poster hash: 8a0a7...21e Hmm, dette høres veldig spesifikt ut. Tror nok du bør ringe dem for å vite mer nøyaktig.
Pringle Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 (endret) Jeg hater sånne vage spesialuttrykk som høres helt selvinnlysende ut men slett ikke er det! Det må være det du har på kjøkkenet som ikke er mat, redskaper eller utstyr, og på badet som ikke er toalettartikler - dvs vaskemidler, kluter, tørkepapir, fryseposer, strikk, aluminiumsfolie, bakepapir, kaffefilter, søppelsekker, batterier, fyrstikker, lyspærer, sikringer, myggspray, luftfrisker, kattesand, hundeposer ol. Endret 22. september 2013 av Pringle
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Jeg hater sånne vage spesialuttrykk som høres helt selvinnlysende ut men slett ikke er det! Det må være det du har på kjøkkenet som ikke er mat, redskaper eller utstyr, og på badet som ikke er toalettartikler - dvs vaskemidler, kluter, tørkepapir, fryseposer, strikk, aluminiumsfolie, bakepapir, kaffefilter, søppelsekker, batterier, fyrstikker, lyspærer, sikringer, myggspray, luftfrisker, kattesand, hundeposer ol. Takk for svar. Alle forbruksvarer i hjemmet altså, untatt toalettsaker og matvarer? Så vaskemidler teller, men kroppsvaskemidler teller ikke? Haha, dette er forvirrende!Anonymous poster hash: 8a0a7...21e
Pringle Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Takk for svar. Alle forbruksvarer i hjemmet altså, untatt toalettsaker og matvarer? Så vaskemidler teller, men kroppsvaskemidler teller ikke? Haha, dette er forvirrende!Anonymous poster hash: 8a0a7...21e Ja, jeg tror det er sånn. Men spør i tollen for sikkerhets skyld!
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Husholdningsvarer er alt du får kjøpt på Kiwi, med unntak av spesifike skrivesaker, plastbokser, konvolutter og slike ting. Vaskemidler, hygieneprodukter, toalettpapir osv. hører med. Anonymous poster hash: 24ce1...75b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå