AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Del Skrevet 22. september 2013 Vi er to familier som har lyst til USA og da Florida. Vi har barn i alderen 10-20 år, så vi må selvsagt innom Disney osv, men trenger vi nødvendigvis da å bo midt inni landet (Orlando) vi er alle glade i strender og det er det jo dårlig med der. Har noen litt erfaringer de vil dele med oss? Vi ønsker å leie hus med basseng, og er usikker på om det er best å bo ved kysten (og da hvor) eller i nærheten av Disney/parkene og ev i hvilket område.... Tips til dagsturer mottaes med stor takk Anonymous poster hash: 51b26...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 23. september 2013 #2 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Key West synes jeg er fantastisk! Utrolig idyllisk by med god stemning, fine strender, flotte steder å bo etc. Og kjøreturen dit er et høydepunkt i seg selv. Endret 23. september 2013 av Glitnir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 23. september 2013 #3 Del Skrevet 23. september 2013 Key West er jo et stykke vei fra parkene i Orlando da... Hva med noen dager i Orlando, og så ta resten ved kysten om strandliv er høyt på prioritetslisten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 24. september 2013 #4 Del Skrevet 24. september 2013 Key West er jo et stykke vei fra parkene i Orlando da... Absolutt, men spørsmålet i overskriften var helt generelt, og forstod at det ikke var noe must å bo ved parkene, så da svarte jeg på det. Egentlig vil jeg nok anbefale å bo rett ved parkene de dagene man skal dit (mye tid på transport ellers), og så ta noen dager en eller flere andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 24. september 2013 #5 Del Skrevet 24. september 2013 Som Glitnir ville jeg også valgt å bo i nærheten av parkene de tre dagene eller noe som dere tenker å bruke der, før dere eventuelt drar nedover til Busch Gardens, Everglades og resten av tiden i Key West. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 24. september 2013 #6 Del Skrevet 24. september 2013 Jeg har vært både på Tampa-siden (Clearwater etc) og på andre siden, Daytona, West Palm Beach, Boca Raton og Key West. Strand er strand for meg da Selv om jeg kanskje holder en knapp på Tampa-siden. Og selvfølgelig Key West. Tror jeg ville kikket litt rundt på hus/leiligheter og tatt det derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-ida Skrevet 25. september 2013 #7 Del Skrevet 25. september 2013 Det kommer jo litt ann på når dere skal reise dit...... Vi var der i juli og august , reiste florida på kryss og tvers, og på den tiden var definitivt østkysten av florida best mtp varmen i sjøen....og da helst litt nordover! Key west og miami beach var så varmt i sjøen at du ble ikke avkjølt av å bade hehe! er jo SÅ mange fine steder..... Key west var ikke høydepunktet for meg, men der er vi forskjellige men for all del en super kjøretur ut :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroprins Skrevet 25. september 2013 #8 Del Skrevet 25. september 2013 Vi bodde på dette hotellanlegget. http://www.booking.com/hotel/us/lake-buena-vista-resort-village-spa.html?aid=348023&label=hotel-57554_T-2_Pool-nocom_Slice-99999&utm_source=tripad&utm_medium=SPPC&utm_content=images&utm_term=hotel-57554&lang=no&utm_campaign=NO&trip=UkKh4greApoAAFKtPksAAAAG Flotte leiligheter og ca 10 minutter fra parkere. Stort outletsenter med mange butikker rett ved siden av og wall mart rett oppi gaten. Etter Orlando dro vi ned til Miami beach. Tok med oss besøk i evergaldes på veien. Var også på dagstur fra fort lauderdaøe til freeport Bahamas. Nydelig der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå