Gå til innhold

En meget kjekk attraktiv mann har en rar "fetish", hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg kjenner en kamerat av en utrolig kjekk mann. Han kjekke er 29 år, har god jobb og er drømmen for mange av venninnene mine. Men det er noe som er litt rart med han, han har en "fetish" for eldre kvinner, og de trenger ikke være fine heller. Det virker nesten som han tenner på kvinner som ikke er så "billedskjønne". Kameraten hans har vist venninnen min noen av de kvinnene han har hatt sex med, og de kan ligne på kvinner som er på alder med moren min (rundt 50). Han kan få de fineste jentene men så gjør han dette? Hvorfor gjør han slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har vel bare ulik formening om hvem som er "de fineste jentene" da :)

• Liker 26
Gjest Heartbeat
Skrevet

Fordi han tenner på eldre kvinner vel. Selv om du synes de er stygge gjør tydeligvis ikke han det.

• Liker 22
Skrevet

, og de kan ligne på kvinner som er på alder med moren min (rundt 50). Han kan få de fineste jentene men så gjør han dette? Hvorfor gjør han slik?

For det første så har moren din (og andre damer på både 50 og 60) sex !!! Alder spiller vel ingen rolle ? Jeg er i 30 årene og hadde gjerne vært med godt eldre damer om jeg var singel og hadde muligheten. Så lenge jeg hadde blitt tiltrukket enten av personlighet og/eller utseende.

Hvorfor han gjør det er det vel bare han som vet. Jeg mistenker at han er tiltrukket av eldre damer enn seg selv, blir kåt og har deilige opplevelser med disse kvinnene. Og mange menn er faktisk ikke så opptatt av utseende som de mange av dere jenter/damer tror. Opplevelsen er ofte viktigere enn utseende. :)

Skrevet

men altså, han kan jo ikke gifte seg med noen av dem og få barn med dem?? Hvorfor vil han ikke ha "normale" jenter på sin egen alder eller yngre?

Skrevet

Jeg datet selv en politimann som hadde en veldig sær fetsj mtp jobben hans. Han likte rapesex.

Selv skjønner jeg det ikke.

Skrevet

Jeg datet selv en politimann som hadde en veldig sær fetsj mtp jobben hans. Han likte rapesex.

Selv skjønner jeg det ikke.

Vil det si å "leke voldtekt" med sin partner?

Skrevet

Navn og nummer til 29-åringen? :P

Anonymous poster hash: b837b...85b
  • Liker 7
Skrevet

Du får politianmelde ham.

Nei, hva skal du gjøre? Kanskje innse at det ikke bryr deg.

Jeg har også en i venneflokken som hadde seg med en bestemor engang, kanskje det ikke var engangstilf allikevel. Hmmmmm....

• Liker 1
Skrevet (endret)

men altså, han kan jo ikke gifte seg med noen av dem og få barn med dem?? Hvorfor vil han ikke ha "normale" jenter på sin egen alder eller yngre?

Hvorfor kan han ikke gifte seg med en eldre kvinne? Det er da ingen lov mot det. Og barn er det da langt fra sikkert han vil ha.

Endret av Raven Emerald
  • Liker 19
Skrevet

Sannsynlig er dette hovedårsaken. Han vil ikke ha noen forpliktelser.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan vet du at dette stemmer? Har han bekreftet at han har en fetish for eldre kvinner?

Jeg har det litt på samme måte, mange som tror at jeg er intressert i eldre kvinner pga jeg er hyggelig og høflig mot dem, og dette får jeg høre stadig vekk.

Anonymous poster hash: a0010...4e9
Skrevet
Bare fordi han er kjekk betyr det ikke at han trenger å gå for dødsfine kvinner, heller. :klo:
  • Liker 3
Skrevet

Hvorfor bryr du deg om dette, hva har det med deg å gjøre? La han gjøre som han vil, hvorfor skal du gjøre noe med det?

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor bryr du deg om dette, hva har det med deg å gjøre? La han gjøre som han vil, hvorfor skal du gjøre noe med det?

Fordi jeg har lyst på han skjønner du vel??

Skrevet

Kanskje han bare liker sex og puler det han har lyst på ?

Skrevet

Fordi jeg har lyst på han skjønner du vel??

Har du prøvd å bli kjent med han, bedt han ut el.l.?

Vet du om han liker kun eldre kvinner da?

Du får kanskje prøve å sminke deg (se teatersminke) slik at du ser gammel ut?

Skrevet

Kanskje han bare liker sex og puler det han har lyst på ?

men jeg forstår ikke hvorfor han ikke vil ha sex med yngre jenter?? Er det bare en "fase" han går igjennom? Kommer han til å slutte med det etterhvert?

Skrevet

men jeg forstår ikke hvorfor han ikke vil ha sex med yngre jenter?? Er det bare en "fase" han går igjennom? Kommer han til å slutte med det etterhvert?

Vet du at han ikke vil ha sex med yngre kvinner?

Jeg håper at noen kan gi deg svar på om det kan hende at dette bare er en "fase".

Kan du spørre din venninne om å presentere deg for han, og evt invitere dere 2 på en sammenkomst/ tur el.l. dersom du ikke har snakket med han før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...