Gjest Tekola Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Mannen her i huset skal ha seg ny mobil og lurer på en Sony Xperia Z. En ting er jo at den gjør det bra i alt av tester, men de har jo ikke testet den over tid. Er det noen som har hatt den i et halvt års tid eller lignende og som vil dele erfaringer med den? Er den så holdbar som den lover med tanke på vann og støt?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Jeg har hatt min siden juli, og den er holdbar når den kommer til vann. Jeg er sånn sett fornøyd med telefonen, men jeg sliter med batterilevetiden. Det kan også ha å gjøre med appene jeg bruker, men skjermen trekker svært mye batteritid. Sitter jeg en halvtime og spiller f.eks Candy Crush eller lignende, så har gjerne batteriet gått ned med 10-20%. Jeg bruker telefonen mye på tur, og bruker da RunKeeper. Med RunKeeper på i bakgrunnen (og skjermen av), kan jeg ikke gå lenger enn 2,5 time, da har den brukt hele batterikapasiteten. Jeg har flere ganger gått hjemmefra med 100% og kommet hjem med 10% igjen - noen ganger 1%. Og det etter 2,5-3 timer ute hvor jeg for det meste har telefonen i lomma med skjermen av, men tar mobilen frem noen ganger for å ta bilder, sjekke FB osv. Det finnes batteriinnstillinger som skal virke besparende, jeg har ikke sett så mye på det. Så kan være det er noe og hente der. Og om din mann verken bruker RunKeeper eller andre GPS-krevende apps, og ei heller spiller mye på steder uten lader, så er det en flott telefon. Anonymous poster hash: 800cb...99b
Nora90 Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Jeg ville heller gått for Z1: http://www.amobil.no/artikler/test-sony-xperia-z1/137511
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå