Gå til innhold

Ingen sms fra flørten på én uke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte ham riktignok tilfeldigvis på butikken her om dagen hvor vi snakket litt sammen og han ga fysisk uttrykk for at han hadde lyst på meg, men som sagt; ingen melding. Vet at han har vært opptatt de siste dagene (etter vi møttes), og samme dag som vi møttes kom han hjem etter nesten en uke på jobbreise i utlandet. Den siste meldingen vi vekslet var at jeg ønsket ham god tur og han besvarte med et hjerte.

Har jeg grunn til å bli bekymret?

Anonymous poster hash: 0f3c3...b34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kor lenge har de vore på flørtern? Har han sendt mange meldinger tidligare?

Hørres ikkje ut som han er "over the moon forelska" i deg, men det trenger ikkje bety at all interesse er borte. Kanskje han forventer at du skal ta kontakt?

Skrevet

Kor lenge har de vore på flørtern? Har han sendt mange meldinger tidligare?

Hørres ikkje ut som han er "over the moon forelska" i deg, men det trenger ikkje bety at all interesse er borte. Kanskje han forventer at du skal ta kontakt?

Det har blitt noen måneder etter som han ofte har vært i utlandet/andre steder i Norge i forbindelse med jobb, men føler ikke at det ble "seriøst" før i sommer... Siden den gang har det vært flere meldinger enn tidligere (til han å være), men jeg mistenker det skyldes at han stort sett har vært hjemme og ikke "på farten" i like stor grad. Da han var i utlandet var han innom 3 land på 4-5 dager og det sier seg selv at programmet var tett. Tidligere har det gått flere uker mellom jeg har hørt noe fra ham. Da jeg møtte ham her om dagen, ga han uttrykk for at han hadde han tatt meg med hjem til seg dersom han ikke allerede hadde en avtale med en kamerat..

Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

.

Endret av Caroline55
Skrevet

Vær bare obs på at noen menn er for feige til å si fra når de ikke lenger er så veldig interesserte. Sier ikke at det er slik i ditt tilfelle, men vil bare at du skal ha det i tankene.

Opplevde det selv, for en liten tid tilbake. Vi hadde noe på gang, en god stund. Reiste på ferie sammen, og pratet hver dag, de dagene han ikke var bortreist på jobb.

Så plutselig ble det midre og mindre kontakt mellom oss. Jeg kunne prøve å ta kontakt, og fikk hyggelige og imøtekommende svar tilbake. Så da diktet jeg unnskyldninger inni hodet mitt, om at han var travel osv.

Etter hvert innså jeg at han ikke var noe annet enn feig. Redd for å såre meg, og redd for å miste meg helt antageligvis (han likte meg jo, kan være kjekkt med litt selskap av og til).

Så jeg kuttet han ut. Angrer ikke et sekund. Slike folk sliter meg ut.

Jeg syns du bør snakke med han. Spør han rett ut om han er interessert, og om det er vits å bruke mer tid på han. Hvis du tørr :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bestemt meg (i samråd med venninnen min) for at jeg skal gi han noen dager til før jeg sender en melding for å bygge videre på hans indirekte invitasjon hjem til seg (ref. da vi møttes på butikken). Tips til hva jeg kan skrive? Jeg vil selvfølgelig ikke ha en anklagende/offerliknende tone. Heller noe litt smådirty - det pleier å vekke ham. :)

Skrevet

...og hvis den meldingen ikke slår helt an/det skjer noe mer, så skal jeg jobbe seriøst med å legge ham fra meg..

Skrevet

Jeg syns altfor mange er for naive når det gjelder å vente på sms fra folk de (selv mener?) har noe på gang med :/ I 99% av tilfellene lar det seg gjøre å få sendt avgårde en fin sms til en person man liker.

• Liker 1
Skrevet

Regner med at denne "flørten" har mange "flørter", og aner lite om at dere har noe på gang. Sorry, men du virker "litt" opphengt i ham.

• Liker 1
Skrevet

Hva vil du med denne mannen?

Har du følelser for ham, og/eller håper at det kan bli et forhold ut av dette? I så fall vil jeg på det sterkeste anbefale deg å slette nummeret hans, og glemme ham først som sist. For han virker definitivt ikke interessert i deg på en slik måte.

Om du kan flørter med ham for flørtens skyld, og evt for sex, kan du jo bare kjøre på med et eller annet via SMS, istedet for å sitte og vente.

Generelt ville jeg tolket en hel uke uten kontakt som et tegn på meget laber interesse. Han er nok bare en player, som er flink til å virke interessert når det lønner seg. Så glem ham om du vil ha noe seriøst!

Anonymous poster hash: d1463...589
  • Liker 1
Skrevet

Synest for det første mange er altfor kjappe til å tolke perioder med litt mindre kontakt enn jenta ønsker som at gutten ikkje er interessert. Og for det andre at mange jenter er for feige. Det er lov å ta kontakt, det er lov å ta initiativ, spørre han ut om det du lurer på og å gje tydelige forventninger. Mannfolk kan også vere usikre, og dei er definitivt ikkje tankeleserar!

Det var litt generelt. Men spesifikt til TS så trur eg du har komme fram til ein grei plan. Gje han eit par dager, og får du ikkje respons når du tar kontakt så må du vere streng med deg sjølv og innsjå at han her ikkje er verdt tida. Siden dåke har flirta ei stund no så kan du fint ta opp med han kor serriøse dåke egentlig er. Bare pass på at du må takle svaret du får, uansett om du liker det eller ikkje. Og tenk gjerne gjennom på forhand kva du synest er ok og ikkje, så du slipper ein situasjon der du bare godtar alt på hans premisser.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...