AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Del Skrevet 22. september 2013 Syns alt loer og trenger tips! Hva bruker dere som er lofritt når dere skal olje møbler?Anonymous poster hash: 4f5c5...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 22. september 2013 #2 Del Skrevet 22. september 2013 Svamp, Torky tørkepapir eller gamle filler av laken, sengetøy, håndklær, etc. Det kommer litt an på hva jeg skal olje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #3 Del Skrevet 22. september 2013 Utvaska kopphåndduker som er i glatt stoff (ikke frottè) - eller utvaska t-skjorter/skjorter/laken, generelt alt av godt brukt og utvaska bomull eller lin Anonymous poster hash: 12643...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MunaMadan Skrevet 22. september 2013 #4 Del Skrevet 22. september 2013 Bruk nylonstrømpe utenpå, da blir alle gamle tøyrester lofritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 22. september 2013 #5 Del Skrevet 22. september 2013 Enig med alle over. Ellers så har jeg brukt gassklut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 23. september 2013 #6 Del Skrevet 23. september 2013 Av en eller annen grunn leste jeg klorfri lut. Men jeg ville brukt en gasklut, de loer ikke og er ganske greie å ha med å gjøre ved møbelpuss og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå