AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 ...fordi han hadde lyst? Møtte en fyr jeg har flørtet litt med en stund på gaten i går. Først så det ut som han bare skulle fly videre, men han stoppet opp og pratet en liten stund. Midt under samtalen ga han meg en klem og tafset meg på rumpa. Hver gang vi har møttes,har jeg fått en klem, og de gangene han ikke har tatt initiativ, har jeg spurt om å få en klem (dette er lenge siden, før vi begynte flørtingen). Jeg synes det var så rart at han ikke klemte meg med en gang, men "fikk det for seg" mens vi stod og snakket. Høres det ut som han følte det som et "must", eller fikk han bare lyst til å gi meg en klem og tafse meg på rumpa?Anonymous poster hash: cc5bb...d73
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Anonymous poster hash: 3e210...9ae 4
Hecubaa Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Hvis det så ut som han var i god fart på vei et sted før han stoppet så kan åpningsklemmen ha blitt borte fordi han var stresset og distré, og så hentet han seg vel inn igjen under samtalen og fikk lyst til å klemme deg (eventuelt lyst til å ta en assgrab og tenkte at det kamufleres best hvis man klemmer i tillegg, haha). Hvis klemmen skulle vært en må-klem ville det vært mest naturlig å komme med denne før eller etter samtalen tenker jeg..
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Som Hecubaa sier; det høres ut som han fikk lyst til å klemme deg (og rumpa di tydeligvis ) mens han stod og snakket med deg (I hvertfall hvis han ikke kommenterte det selv, ala "Du må jo få en klem da"). Synes det var skikkelig søtt, jeg. Dette er fullstendig off topic, og sikkert helt feil sted å spørre, men jeg tar sjansen: Hvorfor får en mann plutselig "lyst" til å ta en assgrab?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Og du lot han bare tafse deg på rumpa?? :o Anonymous poster hash: 3e210...9ae
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Som Hecubaa sier; det høres ut som han fikk lyst til å klemme deg (og rumpa di tydeligvis ) mens han stod og snakket med deg (I hvertfall hvis han ikke kommenterte det selv, ala "Du må jo få en klem da"). Synes det var skikkelig søtt, jeg. Dette er fullstendig off topic, og sikkert helt feil sted å spørre, men jeg tar sjansen: Hvorfor får en mann plutselig "lyst" til å ta en assgrab? Hvis man liker ei jente så har man alltid lyst å ta på rumpa hennes, så enkelt er det
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Og du lot han bare tafse deg på rumpa?? :o Anonymous poster hash: 3e210...9ae Det er ikke første gang det skjer, og etter som det er Han (med stor h), gjør det meg ingenting, selv om jeg må innrømme at jeg (i likhet med gjesten ovenfor) ikke helt skjønner "greia" med det. Hva slags "glede" han får av tafse meg på rumpa liksom.. Anonymous poster hash: d637c...a37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå