Gå til innhold

Forelska i kvinnelig kollega av utenlandsk opprinnelse

Anbefalte innlegg

Gjest ForelskaMann
Skrevet

Jeg har havna i den situasjon at jeg har fått ett skikkelig crush på en kollega som opprinnelig er fra Pakistan. Det virker som om hun er litt betatt av meg også, og vi sender litt uskyldige flørte mailer til hverandre hver dag, snakker sammen i lunsjen osv.

Vi er begge to 35 pluss, skilte og med hver våre barn.

Jeg oppfatter henne som veldig "vestlig" i væremåte.

Spørsmålet mitt er da; hvordan skal jeg gå videre for å date henne ? Er det noen spesielle kulturelle+religiøse ting jeg bør tenke på (untatt de vanlige svin og alkohol reglene) hvis jeg dater henne ?

Har noen her inne blitt sammen med en pakistansk kvinne, og har det fungert ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ikke gitt at hun er muslim.

Skrevet

TS her, virker som hun er det på facebook siden hennes ihvertfall ;-)

Skrevet

Jeg har ikke data noen fra Pakistan selv, men har 2 kvinnelige kollegaer der foreldrene er fra Pakistan. De forklarer at pakistanere er veeeeldig forskjellige fra hverandre, litt ut fra hvor i Pakistan foreldrene kommer fra, utdannelsesnivå, rikdom, etc.

Begge er to flotte, intelligente mennesker. Kanskje ikke så veldig morsomme, og litt selvhøytidelige, men absolutt gull å ha som kollegaer. Hun ene drikker, hun andre ikke, men de er begge muslimer, så folk er forskjellige!

Hun ene fortalte at det er ingen problem for dem å gifte seg med en nordmann, vel og merke dersom de først giftet seg med en fetter fra Pakistan, for å få han til Norge. Da har man på en måte gjort sin plikt og er fri til å gjøre som man vil.

Så jeg tenker at du skal gå for det! Spør om hun vil ta en kaffi med deg eller noe. Hun er skilt, du er singel (tror jeg), så hva er det verste som kan skje?
:)

Anonymous poster hash: fa706...3ba
Skrevet

Jeg ville bedt henne ut på akkurat samme måte som du ville bedt ut en hvilken som helst annen dame du var interessert i. Hvorfor skulle hun fortjene noe annerledes?+

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...