Gå til innhold

Hjælp! Hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått følelser for en kar og jeg har aldri hatt det sånn før. Jeg har hatt følelser, men ikke så sterke og absolutt ikke på denne måten. Har lyst til å se ham, mate ham når han er sulten, vaske for ham, hva som helst bare jeg får være med ham.

Jeg har vært singel i maaange år og jeg vil ikke forandre på det. Vil ikke ha mann eller unger. Men denne karen...

Vi er så like. Aldri møtt en person med samme interesser som meg før.

Er redd for å få ham og jeg er redd for å ikke få ham. For jeg vil ikke ha noe forhold, men jeg vil ikke at han skal forsvinne heller. Han bor i naboleiligheten, så det blir vanskelig å holde seg unna til det går over. Prikker over hele kroppen bare jeg ser et bilde av ham eller jakkene hans i gangen.

Hva kan jeg gjøre for å få følelsene til å forsvinne? Hvor lang tid tar det før sånt går over av seg selv?

Anonymous poster hash: f1757...ba7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må finne ut hva som er viktigst for deg, å ikke være i et forhold, eller han? :)

Skrevet

lov å ha det litt morsomt da :)

Anonymous poster hash: 9d142...c6c
Skrevet

Du må finne ut hva som er viktigst for deg, å ikke være i et forhold, eller han? :)

Akkurat nå så er det ham som er viktigst ;)

lov å ha det litt morsomt da :)Anonymous poster hash: 9d142...c6c

Gjerne for meg, men jeg tviler på at han vil ha meg. Han er perfekt og kan sikkert få hvilken jente han vil.

Skrevet

Dere kan jo også være sammen uten å være i "forhold".

Skrevet

Dere kan jo også være sammen uten å være i "forhold".

Det er sant. Men jeg tviler på at det blir noe mellom oss.

Skrevet

Det er sant. Men jeg tviler på at det blir noe mellom oss.

Hvorfor tviler du på det? Vet han at du er interessert? Har han vist deg noe interesse?

Skrevet

Hvorfor tviler du på det? Vet han at du er interessert? Har han vist deg noe interesse?

Fordi han er så fantastisk. Han har ikke vist meg noe mer oppmerksomhet enn en hvilken som helst nabo. Hei i gangen, liksom.

Forferdelig å like noen så godt og samtidig høre personen gjennom veggen. Vite at han ligger og sover 50 cm borte fra deg.

Vet ikke hvordan jeg skal vise at jeg er interessert. Jeg er livredd ham!

Skrevet

Ba ham ut og han sa nei. Så da var det avgjort :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...