AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Long story short: Jeg er en jente som dessverre har et typisk "keen på å pule henne, men hun er nok ikke noe mer enn det"-utseende. Høy, slank, blond, store pupper. Personligheten min står ikke til dette i det hele tatt - jeg er en skikkelig nerd, elsker å diskutere alt mulig innenfor politikk og vitenskap, blir kalt et "vandrende leksikon" av de som kjenner meg. Og jeg er veldig forsiktig når det kommer til gutter. Er vant til at gutter kun er interesserte i å få "krysset meg av listen", selv om jeg egentlig aldri har ONS eller i det hele tatt kysser gutter uten at det er noe mer der. Har tidligere brent meg på at jeg har trodd at gutter har vært interessert i meg, når de egentlig bare har vært interessert i å ha sex med meg. Det har gjort meg ekstremt skeptisk til gutter generelt. Men så har jeg truffet en gutt gjennom felles venner, og en kveld på byen fikk vi en skikkelig god tone. Vi virkelig bare klaffet. Vi gikk sammen hjem, og det ble en del kyssing, men for det meste hadde vi det bare utrolig hyggelig og morsomt. Jeg var veldig klar på at jeg ikke ville bli med ham hjem. Han respekterte dette, og fem minutter etter at vi hadde skilt lag la han meg til på face. Neste gang vi møttes hadde vi det også utrolig hyggelig, men denne gangen ble han med meg hjem, og vi hadde sex. Dagen etter sendte han meg en melding, jeg svarte, han svarte igjen, jeg svarte, og deretter ga han ikke noe mer lyd fra seg. Siden det har jeg verken sett ham eller snakket med ham. Men jeg mistenker at han har sett meg på byen forleden sammen med en annen gutt - men dette er en gutt jeg aldri har rørt eller ville tenkt på å gjøre noe med. Jeg fikk likevel litt noia av å tenke på at han muligens har sett meg med ham og fått et galt inntrykk, så jeg sendte ham en melding nå i sted (veldig lite typisk meg, pleier aldri å ta initiativ på den måten, så for meg var det et ganske stort skritt). Han svarte med en gang han så meldingen, men så svarte han ikke på det siste jeg skrev, selv om jeg ser at han har sett det. Det jeg er redd for er selvsagt at jeg har forspilt alle sjanser fordi vi hadde sex så raskt. At han nå har oppnådd det han ville. Men kan det være jeg overanalyserer? Kan han fortsatt kan være interessert selv om han ikke tar mer initiativ? Eller må jeg rett og slett bare innse at jeg har forspilt alle sjanser? Det her ble ikke så veldig "short" likevel. Men setter pris på alle svar, spesielt fra gutter/menn! Anonymous poster hash: 3d9cb...bd6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Dersom han tok initiativ til forrige møte, er det kanskje din tur til å ta neste initiativ. Be han ut. Anonymous poster hash: b5257...aba
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Nå svarte han meg, så denne tråden ble plutselig litt unødvendig, haha. Og dessuten klarte han på to setninger å gjøre meg ca 10 hakk mindre interessert. Men ellers takk for råd Anonymous poster hash: 3d9cb...bd6
Frittfram Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Jeg ble nysgjerrig. Sånn ca hvilke to setninger var det han skrev som gjorde deg uinteressert? Var han plutselig gått fra utilgjengelig til needy? Kom han med sexprat som ikke var rafinnert nok? "Avslørte" han seg som kanskje mer interessert i sex enn i personligheten din?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Kanskje han kom med en booty call på vei hjem fra nachspiel kl halv seks. Fristende. Anonymous poster hash: b5257...aba
Steinar40 Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Fikk med meg at TS har innsett at denne fyren ikke var interessert i noe mer enn sex. Og det er jo akkurat det som er poenget. Er en mann virkelig seriøst interessert så ødelegger det ingenting å ha sex. Tvert imot. Problemet er bare det at det er lite sannsynlig at noen man ikke kjenner er seriøs. Og derfor er det smart å ta det med ro og bli godt kjente først.
Gjest Lincoln Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 (endret) Sannsynligvis skrev han at han var veldig interessert og gjerne ville treffe henne igjen. Ingenting som dreper interessen hos ei jente som å vise genuin interesse tilbake. Ellers er det aldri feil å ha sex tidlig. Dersom en gutt/mann har sex med ei fin jente så vil han selvsagt ha det om igjen. Endret 22. september 2013 av Lincoln 2
Gjest .-L-. Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Menn er litt forskjellige på dette og synet rundt sex tidlig. Dersom jeg endrer mening om en dame og ikke finner henne attraktiv lengre så har det som regel ikke noe med sex å gjøre. Har med hvordan hun er og oppfører seg.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #10 Skrevet 22. september 2013 Skal svare siden jeg alltid synes det er så irriterende når slikt blir stående ubesvart ;-) Det var ikke verken det at det ble klart at han bare ville ha sex, eller at det ble klart at han var geniunt interessert. Han bare svarte på et spørsmål på en måte som fikk meg til å innse vi nok ikke er så veldig like som personer likevel. Det kan jo være at jeg leser for mye inn i et par setninger, så jeg har ikke avskrevet ham fullstendig, men jeg mistet som sagt veldig interessen i forhold til hvor interessert jeg har vært ut fra det inntrykket jeg har hatt av ham frem til dette. Men takk for at dere svarer likevel, det er jo alltids en interessant problemstilling sånn på generelt grunnlag! Anonymous poster hash: 3d9cb...bd6
Steinar40 Skrevet 22. september 2013 #11 Skrevet 22. september 2013 Skal svare siden jeg alltid synes det er så irriterende når slikt blir stående ubesvart ;-) Det var ikke verken det at det ble klart at han bare ville ha sex, eller at det ble klart at han var geniunt interessert. Han bare svarte på et spørsmål på en måte som fikk meg til å innse vi nok ikke er så veldig like som personer likevel. Det kan jo være at jeg leser for mye inn i et par setninger, så jeg har ikke avskrevet ham fullstendig, men jeg mistet som sagt veldig interessen i forhold til hvor interessert jeg har vært ut fra det inntrykket jeg har hatt av ham frem til dette. Men takk for at dere svarer likevel, det er jo alltids en interessant problemstilling sånn på generelt grunnlag! Anonymous poster hash: 3d9cb...bd6 Hva med å skrive ditt spørsmål, og hans to setninger svar her? Det er ikke ulovlig 1
Gjest Lincoln Skrevet 22. september 2013 #12 Skrevet 22. september 2013 (endret) Mistet interessen på grunn av måten han svarte på et spørsmål ja... Jeg tror jeg skjønner hvorfor du blir dumpa, og det har nok ingenting med sex å gjøre. Endret 22. september 2013 av Lincoln 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. september 2013 #13 Skrevet 22. september 2013 Skal svare siden jeg alltid synes det er så irriterende når slikt blir stående ubesvart ;-) Det var ikke verken det at det ble klart at han bare ville ha sex, eller at det ble klart at han var geniunt interessert. Han bare svarte på et spørsmål på en måte som fikk meg til å innse vi nok ikke er så veldig like som personer likevel. Det kan jo være at jeg leser for mye inn i et par setninger, så jeg har ikke avskrevet ham fullstendig, men jeg mistet som sagt veldig interessen i forhold til hvor interessert jeg har vært ut fra det inntrykket jeg har hatt av ham frem til dette. Men takk for at dere svarer likevel, det er jo alltids en interessant problemstilling sånn på generelt grunnlag! Anonymous poster hash: 3d9cb...bd6 Du svarer jo ikke på det vi spør om. Hva sa han?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #14 Skrevet 22. september 2013 Mistet interessen på grunn av måten han svarte på et spørsmål ja... Jeg tror jeg skjønner hvorfor du blir dumpa, og det har nok ingenting med sex å gjøre. Du aner jo ikke hva det dreide seg om. Kan være et hvilket som helst tema. Det er sikkert mange ting jenter kunne skrevet til deg som ville avtent deg. For min del ville jeg ikke brukt mer tid på en mann som f.eks. sier "jeg leser aldri bøker". "religion betyr alt for meg" eller "å få barn er mitt største ønske". Man er forskjellig, som kjent. Anonymous poster hash: b5257...aba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå