Rhyth Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Er det noen som har noen erfaringer med et kattemat merke som heter Josera? Fikk en prøvepakke på en dyrebutikk, men har aldri sett eller hørt om det før.
Kiarapus Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Jeg har prøvde det på mine, men de likte det ikke. Har egentlig ikke hørt noe særlig skryt av det av andre heller. Noen liker det ikke, noen går lei, noen har fått mye flass. Det reklameres som at det skal være så veldig bra, men det er nok bare ett salgs triks. Det skal vist ikke være så bra. Det er selvfølgelig positivt at det ikke er hvete i det, men det er visstnok for lite kjøtt og for mye karbohydrater i det.
Rhyth Skrevet 22. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2013 Katten min elsker det, så tenkte og prøve det ei stund hvis det er bra Fant ei nettside som selger det og innholdet ser ikke så alt for ille ut? Protein 35,0%, Fett 10,0%, Fiber 6,0%, Aske 7,0%, kalsium 1,20%, fosfor 1,10%, magnesium 0,09%.
Kiarapus Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Jeg fant dette om sammensetningen i foret; fjørfemel (minst 20%), ris (minst 15%), fullkorn mais, maismel, animaliskmel, animalisk fett, eggpulver, betefaser, mineralier, gjær. Med min forståelse så ser jeg da alt for lite protein og alt for mye karbohydrater. Men altså, det er klart bedre enn Wiskas.
Gjest BabyBlue Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Orijen er det beste på markedet etter min mening. Katta spiser mindre, har finere pels, og du kan virkelig lukte på föret at det er råvarer i det. Jeg blander den med fisk og den med kjøtt (mest kjøtt), og katten elsker det. Fersk fisk eller kjøtt er helt øverst på ingredienselisten. Brukte før royal canin, men det kan ikke sammenlignes med orijen selv om prisen nesten er helt lik.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Kattene mine elsker Josera, og får kun det. De er friske, fine, normalvektige og får stadig skryt for blank pels hos veterinær. Billig og drøyt i bruk. Anonymous poster hash: afda8...afd
Kiarapus Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Orijen er det beste på markedet etter min mening. Katta spiser mindre, har finere pels, og du kan virkelig lukte på föret at det er råvarer i det. Jeg blander den med fisk og den med kjøtt (mest kjøtt), og katten elsker det. Fersk fisk eller kjøtt er helt øverst på ingredienselisten. Brukte før royal canin, men det kan ikke sammenlignes med orijen selv om prisen nesten er helt lik. Helt enig! Jeg hadde også brukt orijen hvis ikke kattene her var så himla kresne og ikke ville ha det heller.
Rhyth Skrevet 23. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2013 Hvor får man tak i Orijen? Bruker Eukanuba med kylling nå og er egentlig fornøyd med det, men tenkte det var greit og variere litt
Kiarapus Skrevet 23. september 2013 #9 Skrevet 23. september 2013 Hvor får man tak i Orijen? Bruker Eukanuba med kylling nå og er egentlig fornøyd med det, men tenkte det var greit og variere litt De har det på forskjellige dyrebutikker, men jeg har ingen oversikt på hvilke. Men du kan også bestille det på Morene.no. Det er det super rask levering! http://www.morene.no/nettbutikk/orijen-kattefor
Gjest BabyBlue Skrevet 23. september 2013 #10 Skrevet 23. september 2013 Bestiller det på morene, rask levering. Men vet det er på noen dyrebutikker. Det har blitt mer populært nå, så folk tar det inn flere plasser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå