Gå til innhold

Får han ikke ut av hodet...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snakka litt med en gutt i det siste. Vi går på samme universitet, men forskjellige linjer så vi har ikke noen fag sammen.

Jeg ser han veldig sjeldent på skolen. Her om dagen hadde vi felles arrangement med skolen. Jeg gikk småstressa alene ut i en gang for å se etter en kaffemaskin, da jeg plutselig ser han stå rett i nærheten av meg. Jeg møtte blikket hans og sa hei. Han hilste tilbake, vidre hadde i en kort "tørrsnakk" samtale. Samme kvelden skulle hele "gruppa" ut. Jeg sendte han en mld og spurte om han skulle ut, han svarte bare nei, dessverre. Jeg skreiv tilbake "kom da:)". Men han svarte ikke før neste dag. Da skreiv han en mld om at han hadde sovna og ikke sett den siste mld mi. Vidre spurte han om gårsdagen og vi sendte litt mld til hverandre.

Jeg kjenner han litt, men ikke nok til å spørre om å finne på noe, men vil bli bedre kjent med han. Er det noen som har noen ideer om hvordan vi kan bli bedre kjent, uten å måtte henge sammen vi to alene? Føler det er litt kleint å finne på noe bare oss to, når vi ikke kjenner hverandre så godt.

Ut i fra hva du leste, tror du han er interessert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er altfor tidlig å si.. Få med noen venner, og spør om han fks vil være med å bowle? Da er dere flere, så blir det ikke bare dere to :)

Skrevet

Hadde bare spurt om han ville funnet på noe jeg. Da hadde jeg blitt glad ihvertfall hvis jeg var han, uansett om jeg hadde vært interessert eller ei =)

Skrevet

Han responderer og det er et bra tegn:) ville kanskje sendt mld og spurt om han var ute en fredags/lørdags kveld. Da er det jo ikke kleint p møtes. Ta det litt derifra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...