Gå til innhold

Forlovelsesring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi valgte glatte gullringer når vi forlovet oss for over 4 år siden (hjelp! som tida flyr...). Nå som vi skal gifte oss har vi plukket ut ringer i gult og rødt gull (halvparten av hver). Min ring skal i tillegg ha en sten i seg.

Selv om vi skal bytte ut forlovelsesringene med nye ringer når vi gifter oss, vil ikke forlovelsesringene gjemmes bort i en skuff. Vi har nemlig tenkt å smelte om disse og lage smykker av dem, den dagen det kommer småtroll inn i familien vår. Håper det kan være koselig for våre framtidige små å tenke på at det smykket de bærer en gang var mamma & pappas forlovelsesringer..... *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det også bare jeg som har forlovelsesring, egentlig litt fordi jeg hadde sagt på forhånd at noe frieri uten ring ikke ble sett på som ekte i mine øyne. Når vi gifter oss, om bare drøye fire uker *prøve å roe ned sommerfuglene* skal vi ha nye ringer, begge to.

Skrevet

Hva gjør dere med de dere har nå da? Bare litt nyskjerrig. Bruker dere begge eller smelter dere de om eller hva??

Jeg flytter over min forlovelsesring til venstre hånd og tar på meg min nye fine ring på høyre hånd. Han vil ha begge ringene på samme finger. Siden den ene er glatt og den andre har mønster kræsjer de ikke i stil. :)

Skrevet

Min kjære fridde på valentinsdagen med en 'symbolsk' rimelig ring, og så gikk vi ut og fant like ringer sammen uka etterpå! Syntes det var en veldig koselig og romantisk måte å gjøre det på! Vi skal bruke de samme ringene når vi gifter oss, og vil gravere inn den datoen i tillegg til den som allerede står der :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...