AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 I dag møtte jeg en kompis jeg ikke har sett siden i fjor (studieutveksling osv) og jeg er litt usikker på om det var en vennekaffe eller noe mer. Han sendte meg melding forrige helg og sa han var tilbake i byen, at han gledet seg til å se meg igjen og lurte på om jeg var ledig enten lørdag eller søndag denne uka. Vi avtalte å møtes i dag, og han sa igjen at han gledet seg masse. Møtte ham i ettermiddag og fikk verdens største klem, han løftet meg opp og snurret rundt, og holdt meg i flere minutter før han kysset meg på kinnet og sa han ikke kunne forklare hvor fint det var å se meg. Jeg sa jeg hadde savnet ham, og han svarte "savnet deg også - helt sykt mye faktisk". Deretter fikk jeg kompliment for både antrekk og hår før vi ruslet mot kaféen. Han holdt opp døra for meg, ba meg gå og finne bord og gikk og kjøpte drikke. Praten satt veldig løst og han smilte konstant, faktisk kan jeg ikke huske å ha sett ham så glad og oppspilt noensinne før. Han har nettopp fått drømmejobben, kommet inn på mastergrad, flyttet inn i en knallfin ny leilighet og det virker som at livet hans generelt går innmari bra. Imidlertid var han mest opptatt av å høre om meg, og var veldig begeistret for alt jeg fortalte. Han er utrolig morsom og koselig å prate med, og jeg måtte flere ganger bare gjenta at jeg hadde savnet veldig å prate med ham ansikt til ansikt (vi har hatt kontakt på mail/facebook) og sa at jeg kunne ikke noe for at jeg gjentok meg selv - jeg har virkelig savnet ham masse. Han sa at han på ingen måte kunne bli lei av å høre meg si det, og håpet jeg slapp å savne ham så mye i tiden fremover. Etter et par timer gikk vi videre til en ny kafé, og jeg måtte krangle meg til å få betale Kaféen er en av de hippeste i området og driver stort med baristakunst, så han stusset litt på at jeg bestilte en brus. Jeg fortalte at jeg har melkeallergi, så han lurte på om det var mye jeg var allergisk mot. Jeg lo og sa "ikke mot deg hvertfall", og han spurte "enn om jeg drikker en milkshake da?" med et litt sjenert uttrykk og jeg svarte "vel, jeg burde kanskje unngå å slikke innsiden av magen din, men ellers går det nok fint", og han bare lo og sa han håper vi slapp akkurat det i dag siden han så for seg at han kanskje ikke kom til å overleve prosessen. (Slo meg etterpå at jeg kanske misforsto noe her?) Han fortalte videre om et middagsselskap han hadde vært i tidligere i uka hos noen venninner, og av en eller annen grunn var han nøye med å påpeke at disse jentene var lesbiske. Etter ytterligere noen timer skulle kafeen stenge, og da vi dro sa jeg at jeg håpet det ikke blir et halvår til neste gang. Han sa at han håpet å se meg igjen veldig snart, og fulgte meg til bussen min. Fikk nok en diger klem da vi sa hadet, og da han slapp meg ga han meg et kjempestort smil, rødmet litt og sa "var herlig å se deg i dag, NN. Håper vi snakkes snart" KG-analyse, please? Anonymous poster hash: e40a0...171 1
Gjest Belle âme Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 han høres iallefall koslig ut
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Høres ut som en psykopat. Løp!Anonymous poster hash: d4679...16e 1
Gjest abcdefgh Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Jeg fortalte at jeg har melkeallergi, så han lurte på om det var mye jeg var allergisk mot. Jeg lo og sa "ikke mot deg hvertfall", og han spurte "enn om jeg drikker en milkshake da?" med et litt sjenert uttrykk KG-analyse, please? Anonymous poster hash: e40a0...171 I see what he did there. Littt 2nd-3rd level thinking men: My milkshake brings all the boys to the yard,And there like,Its better than yours,Damn right its better than yours, I can teach you, But I have to charge Metroseksuell forvirret mann som tror han er uimotståelig. Løp , TS!
Lady Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Herregud da! Synes ikke det er noen grunn til å løpe, utifra hva du beskriver:) Synes tvert imot han høres veldig søt og hyggelg ut, jeg. Ta ting som det kommer, og se hvordan det går? 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Tenkte egentlig jeg skulle overse trollinga, men innser at jeg glemte kanskje å nevne mitt ståsted i alt dette Vi har vært venner, med trykk på venner, så lenge vi har kjent hverandre og han har ikke oppført seg slik før. Altså, han er gentleman, tilbyr seg alltid å ta regninga, holder opp dører, gir vennskapelige kompliment, osv, men ikke slik som i går! Jeg ble faktisk ganske forvirra i går, for dette føltes nesten mer som en date enn et vennemøte, og jeg ville derfor spørre om råd før jeg hopper til noen konklusjoner i tilfelle jeg misforstår og lager kjip stemning med en som faktisk er en veldig god venn jeg er glad i. han høres iallefall koslig ut Han virker interessert Herregud da! Synes ikke det er noen grunn til å løpe, utifra hva du beskriver:) Synes tvert imot han høres veldig søt og hyggelg ut, jeg. Ta ting som det kommer, og se hvordan det går? Han er både koselig, søt og hyggelig til gangs, og noe så sjeldent som en moderne gentleman Sendte ham en melding da jeg kom hjem (han ba meg sende en link til noe vi snakka om) og nå er jeg litt sånn...kan han ikke bare svare? Han spurte om jeg hadde en travel uke neste uke, og jeg sa som sant var at jeg har latterlig tett program på skolen fra mandag-torsdag, pluss at jeg har en oppgave jeg må skrive på kveldstid (levering fredag), men sa at helga tar jeg fri åkkesom så han vet hvertfall at jeg er ledig da. Men åååeh, har ikke sett ham på så lenge, og vi kunne lett blitt sittende og skravle til midnatt om ikke kafeen skulle stenge - og jeg var dum nok til å si at jeg måtte begynne på oppgaven min istedet for å foreslå å gå et annet sted. Det var jo sant, men likevel da Mortem: Det er nesten det jeg er litt "redd" for - misforstå meg rett, men jeg er vettskremt for å falle for ham - han er fantastisk, nesten så fantastisk at jeg ikke helt skjønner hva han skal med meg liksom Herregud, som jeg grubler, haha, jeg skulle jo bare ta en kaffe med en god venn jeg ikke har sett på et halvår Anonymous poster hash: e40a0...171 2
Lady Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Tenkte egentlig jeg skulle overse trollinga, men innser at jeg glemte kanskje å nevne mitt ståsted i alt dette Vi har vært venner, med trykk på venner, så lenge vi har kjent hverandre og han har ikke oppført seg slik før. Altså, han er gentleman, tilbyr seg alltid å ta regninga, holder opp dører, gir vennskapelige kompliment, osv, men ikke slik som i går! Jeg ble faktisk ganske forvirra i går, for dette føltes nesten mer som en date enn et vennemøte, og jeg ville derfor spørre om råd før jeg hopper til noen konklusjoner i tilfelle jeg misforstår og lager kjip stemning med en som faktisk er en veldig god venn jeg er glad i. Han er både koselig, søt og hyggelig til gangs, og noe så sjeldent som en moderne gentleman Sendte ham en melding da jeg kom hjem (han ba meg sende en link til noe vi snakka om) og nå er jeg litt sånn...kan han ikke bare svare? Han spurte om jeg hadde en travel uke neste uke, og jeg sa som sant var at jeg har latterlig tett program på skolen fra mandag-torsdag, pluss at jeg har en oppgave jeg må skrive på kveldstid (levering fredag), men sa at helga tar jeg fri åkkesom så han vet hvertfall at jeg er ledig da. Men åååeh, har ikke sett ham på så lenge, og vi kunne lett blitt sittende og skravle til midnatt om ikke kafeen skulle stenge - og jeg var dum nok til å si at jeg måtte begynne på oppgaven min istedet for å foreslå å gå et annet sted. Det var jo sant, men likevel da Mortem: Det er nesten det jeg er litt "redd" for - misforstå meg rett, men jeg er vettskremt for å falle for ham - han er fantastisk, nesten så fantastisk at jeg ikke helt skjønner hva han skal med meg liksom Herregud, som jeg grubler, haha, jeg skulle jo bare ta en kaffe med en god venn jeg ikke har sett på et halvår Anonymous poster hash: e40a0...171 Ntå Kan du ikke sende en mld, og høre hva han skal neste helg? Han setter sikkert pris på at du tar litt initiativ. Hold oss oppdatert om hvordan det går:)
Molte Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Reagerte mest på denne milkshake`n ; Jeg fortalte at jeg har melkeallergi, så han lurte på om det var mye jeg var allergisk mot. Jeg lo og sa "ikke mot deg hvertfall", og han spurte "enn om jeg drikker en milkshake da?" med et litt sjenert uttrykk For virker som han hintet på at han en dag vil kysse deg Så jeg trur nok han er interesert, men høflig Men kommer med en stikker innimellom som hinter om at han er interesert i deg Er du det i han? 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #10 Skrevet 23. september 2013 Ntå Kan du ikke sende en mld, og høre hva han skal neste helg? Han setter sikkert pris på at du tar litt initiativ. Hold oss oppdatert om hvordan det går:) Det frister veldig å gjøre det altså Skal dobbeltsjekke når jeg kommer på skolen i morra at jeg kan ta helt fri i helga, og så får vi bare håpe han ikke skal jobbe i helga selv. Reagerte mest på denne milkshake`n ; Jeg fortalte at jeg har melkeallergi, så han lurte på om det var mye jeg var allergisk mot. Jeg lo og sa "ikke mot deg hvertfall", og han spurte "enn om jeg drikker en milkshake da?" med et litt sjenert uttrykk For virker som han hintet på at han en dag vil kysse deg Så jeg trur nok han er interesert, men høflig Men kommer med en stikker innimellom som hinter om at han er interesert i deg Er du det i han? Hehe, ja, hele den melkegreia var litt snodig egentlig Tenkte kanskje han ville forsikre seg om at jeg ikke kom til å få anafylaktisk sjokk av å være i nærheten av melk (noen har det jo sånn med nøtter), men da hadde han allerede drukket en cappucino og en latte mens jeg satt temmelig nært ham, og han så jo at jeg var frisk. Liker din tolkning bedre Han kom med mange temmelig rare kommentarer i går som kanskje kan tolkes som hint/flørting om man legger godviljen til, men som også bare kan være fordi han generelt sett er ganske pussig og søt, jeg vet ikke Hvorfor skal gutter være så innmari vanskelig å lese? Er jeg interessert, tja...kjenner at det er et eller annet som flakser rundt i magen i dag=) Har alltid synes han er veldig pen, og jeg blir lett sjarmert av menn som får meg til å le uten å måtte prøve hardt. Vi har masse til felles, alltid mye å prate om og siden vi er gode venner føler jeg meg veldig trygg med ham. Ikke får jeg sove heller (skal heldigvis ikke på skolen før 3 i morra ), så spørs om jeg fikk noe å tenke på her Anonymous poster hash: e40a0...171
Molte Skrevet 23. september 2013 #11 Skrevet 23. september 2013 Det frister veldig å gjøre det altså Skal dobbeltsjekke når jeg kommer på skolen i morra at jeg kan ta helt fri i helga, og så får vi bare håpe han ikke skal jobbe i helga selv. Hehe, ja, hele den melkegreia var litt snodig egentlig Tenkte kanskje han ville forsikre seg om at jeg ikke kom til å få anafylaktisk sjokk av å være i nærheten av melk (noen har det jo sånn med nøtter), men da hadde han allerede drukket en cappucino og en latte mens jeg satt temmelig nært ham, og han så jo at jeg var frisk. Liker din tolkning bedre Han kom med mange temmelig rare kommentarer i går som kanskje kan tolkes som hint/flørting om man legger godviljen til, men som også bare kan være fordi han generelt sett er ganske pussig og søt, jeg vet ikke Hvorfor skal gutter være så innmari vanskelig å lese? Er jeg interessert, tja...kjenner at det er et eller annet som flakser rundt i magen i dag=) Har alltid synes han er veldig pen, og jeg blir lett sjarmert av menn som får meg til å le uten å måtte prøve hardt. Vi har masse til felles, alltid mye å prate om og siden vi er gode venner føler jeg meg veldig trygg med ham. Ikke får jeg sove heller (skal heldigvis ikke på skolen før 3 i morra ), så spørs om jeg fikk noe å tenke på her Anonymous poster hash: e40a0...171 Han virker jo veldig søt og snill da Håper det går din vei
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #12 Skrevet 28. september 2013 Endelig motet meg opp til å spørre om han vil møtes nå, jeg kunne ikke helga her likevel, men jeg sendte ham meld i dag og spurte om han ville treffes neste helg. Fikk til svar "vil selvsagt gjerne treffes! Har ikke avtaleboka mi på meg akkurat nå, men skal si fra når jeg får sjekket hvordan jeg jobber neste helg". Håper han har tid, jeg Han virker jo veldig søt og snill da Håper det går din vei Takk, jeg håper det jeg også Anonymous poster hash: e40a0...171
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #13 Skrevet 8. november 2013 Tenkte jeg skulle dra opp denne igjen Han takket ja til å møtes etter forrige posten min, og det var veldig hyggelig Han var imidlertid litt sånn smådeppa da vi skulle si hadet og sa at han har det altfor travelt med jobb for tida, og følte at han ikke fikk nok tid med de han helst ville tilbringe tid med og at han kom til å være veldig stressa ut oktober ca. Jeg sa jeg forsto det, og at jeg selv har veldig mye å gjøre på skolen, så at han bare skulle si fra når han har tid. Vi har snakket endel på meldinger, og han hjalp meg blant annet med en oppgave jeg jobber med. For et par uker siden spurte han om jeg ville bli med på konsert, og insisterte på å betale billetten min. (Konserten er i slutten av mnd) Forrige uke fikk jeg melding om at han får masse ledig tid etter 7.nov, og at vi kanskje kunne møtes og snakke om den oppgaven. Jeg er supertravel frem til den 15.nov selv, så jeg sa at jeg neppe rakk noe før da. I dag kom det melding hvor han bare stilte masse spørsmål om hvordan det går med ditt og datt (skole, jobb, etc) og til slutt spurte han om han stilte for mange spørsmål Jeg svarte at han stilte akkurat perfekt antall spørsmål og at jeg har det bra, og fortalte hva jeg jobber med akkurat nå, osv. Har ikke fått noe svar ennå, men jeg er litt sånn...ehh...trodde kanskje egentlig jeg ble avvist sist vi møttes siden han bare sa han ikke hadde tid til å treffes noe særlig fremover, og nå er jeg litt forvirra egentlig. Vi skal jo på konsert om et par uker, men fisker han nå etter at jeg skal spørre om vi skal møtes før det? Eller er det bare "making conversation" han driver med? Anonymous poster hash: e40a0...171
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå