DenAnonymeJenta Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Hei, dere Jeg er er 15 år og er litt sånn småforelsket i en gutt som er 17. Han og broren min pleier å snakke sammen men jeg kjenner han ikke. For ikke så lenge siden hadde broren min fotballkamp og jeg ble med for å heie. Denne her gutten var der også. Han spilte fotball sammen med noen kompiser og jeg ser plutselig at han står stille å stirrer på meg. Men jeg overser han og følger videre med på kampen. Etter noen få minutter kommer han bort til meg og setter seg ned. Jeg fortsatte å ignorere han, (eller jeg prøvde ihvertfall) så ser plutselig mamma på meg og smiler. Hun hadde nemlig fulgt med på blikkinga og stirringa hans. Og hun har flere ganger sett han rundt omkring. Før denne hendelsen var jeg på vei hjem fra skolen. Jeg satt i bussen og hørte på musikk når vi kommer til holdeplassen hvor han kom på. Han satt seg ned rett foran meg å glodde hele tiden. Og når jeg gikk av bussen, venter jeg på at den skal kjøre, ser jeg at han fortsetter.. For to dager siden var jeg på shopping med en venninne. Når vi går av bussen og skal gå en oppoverbakke, kommer han gående nedover sammen med to kompiser. Og han fortsetter med stirringa. En annen gang gikk jeg gjennom kjøpesenteret for å møte en venn. Da sitter han og broren som er et år eldre enn meg foran en butikk. Når jeg går forbi, sier han" se, hun der er afghaner" og smiler.. Kan dette være et tegn på at han er interessert? Jeg er kjempe usikker. Han tar ikke kontakt, men glor hele tiden. Er ikke overlegen eller noe, han virker tøff/søt. Noe som er perfekt. Det som er problemet her nå er at begge to er sjenerte. Det eneste jeg kan få til er å kanskje smile til han neste gang.. vet ikke helt? Hva mener dere?
ilane Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 (endret) Du kan jo begynne må å si hei til han, snakke litt med han. du kan jo kanskje snakke litt med bror din og høre hva han vet Jeg var i samme stuasjon og gikk i 3 år uten å gjøre noe. Det viste seg at han likte meg og. Vi er no samboere:) Endret 22. september 2013 av ilane 1
DenAnonymeJenta Skrevet 22. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2013 Tnaaw, nå ble jeg glad på dine vegne! Du er heldig! Nå skal jeg ihvertfall prøve å si hei, haha. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå