Gå til innhold

Venninna mi er utro hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. En venninne av meg (25 år) ser ut til å gjøre akkurat det hun vil, når hun vil. Hun kan tråkke andre på tærne og oppføre seg svært egoistisk. Likevel er hun populær og godt likt. Hun får heller aldri konsekvenser for sine handlinger.

Først var hun sammen med en veldig kjekk og intelligent mann. Etter 3 år sammen ble hun lei av han, og gikk bak ryggen hans i flere måneder. Hun lå med andre menn. Han fant aldri ut dette og det endte med at hun gjorde det slutt å ble sammen med en av de mennene hun hadde vært utro med. Kjæresten satt igjen knust.

Så etter 2 år med den nye kjæresten (like kjekk og intelligent) gikk hun lei han også (igjen satt der igjen en knust mann). Han var mye offshore, og når han var borte var hun utro med en annen mann der igjen som er kjekkere enn de to forrige til sammen.

Status nå er at hun er sammen med han siste hun var utro med. Hun har altså veltet seg i menn av høy status. Ikke stygt ment mot venninna mi, men jeg fatter ikke at menn vil ha henne når de vet hun er slik? Disse mennene har god kjangs hos de fleste kvinner.

Jeg fatter heller ikke at hun har samvittighet til dette her? Uansett hvor lei jeg hadde vært av kjæresten min så hadde jeg aldri klart å vært utro. Det kommer en sperre liksom.

Anonymous poster hash: 16db1...9bf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det handler vel i stor grad om moral, nå har jo hun vennina di vist at hun er villig til og tråkke over lik for og få det hun vil ha. Og slike folk er farlige å ha med og gjøre fordi du aldri vet hvor du har de.

Kan hende hun mangler empati og kun ser selv og sitt.

Anonymous poster hash: 8507a...c15
Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du vil være venn med en sånn person?

Anonymous poster hash: f37da...08f
Skrevet

Høres ut som en møkkakjerring. Hun blir nok avslørt etterhvert. Da ender hun opp ensom og alene med kattene sine og lurer på hvorfor hun ikke fikk alt hun mener hun fortjente. Then again; det finnes noen ganger rett og slett ikke rettferdighet i verden.

Skrevet

Jeg tenker at dette ligger dypere. Hun ser vellykka ut, har god sjans på menn osv, men utifra det du skriver, har hun det sikkert ikke bra med seg selv innerst inne. Hun blir fort lei av en partner, og da handler det ofte ikke om han, siden dette er et mønster, men om seg selv. Jeg tror at hun egentlig ikke er så glad i seg selv, at hun kanskje har selvforakt, hun er jo selvdestruktiv og destruktiv med de hun involverer seg i når hun er utro. Det er risiko med å være utro, kjønnsykdommer, graviditet osv...

Tror denne venninna di trenger å jobbe med seg selv, f.eks gå i terapi , bli bedre kjent med seg selv, og hvorfor hun handler som hun gjør. En dag vil det garantert slå tilbake på henne. Jeg er og enig i personen som nevte at det høres ut som hun mangler empati, hun er veldig egoistisk, men som sagt og selvdestruktiv.

Hun minner om ei venninne av meg som er med mange menn. Hun er veldig godt likt, men har egentlig veldig dårlig selvbilde, og klamrer seg til all bekreftelse hun kan få, fordi hun egentlig aldri føler hun er nok som hun er.Jeg vet at disse stadig flyktige forholdene hun har, hun har og vært utro..., egentlig bare er en flukt fra henne selv...

Skrevet

Har du kjæreste da? Er vel ikke lenge til hun hopper på din fyr heller. Om du ikke har nå. Husk den fremtidige.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...