AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Jeg har store pupper og slank kropp, og folk på jobb og de jeg ikke kjenner så godt tror jeg har silikon i puppene. Jeg har ikke det drittet men ingen tror på meg. Jeg vet ikke hvor jeg vil med det innlegget, men jeg vil ikke bli sett på som " hun med silikon" fordi jeg assosierer det med dumhet og bimbos. Noen med samme problem her?Anonymous poster hash: ca794...264
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Jeg har store pupper og slank kropp, og folk på jobb og de jeg ikke kjenner så godt tror jeg har silikon i puppene. Jeg har ikke det drittet men ingen tror på meg. Jeg vet ikke hvor jeg vil med det innlegget, men jeg vil ikke bli sett på som " hun med silikon" fordi jeg assosierer det med dumhet og bimbos. Noen med samme problem her?Anonymous poster hash: ca794...264 De er nok bare sjalu fordi du har en så fin kropp som de skulle ønske at de hadde selv. Kan du evt si til dem at du ikke ønsker kommentarer om kroppen din og utseendet ditt? Dersom de fortsetter etter at du har sagt at det er uønsket, er dette trakassering. Da kan du ta en prat med HMS- ansvarlig på arbeidsplassen din angående dette.
levelivet Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Lag en tskjorte her inne http://www.spreadshirt.no/lag-din-egen-t-skjorte-C59 med "jeg har ikke silikon, slutt å send meg silikon-blikk!" Jeg kjenner flere med smal midje og store bryster. Heldige de! Men har aldri hørt det bli bemerket noe spesielt, utenom en av dem som også ofte går med veldig utringet og stramme topper. Hun har også "se på meg-attitude" da, frem med puppa, dra fingrene gjennom håret, ut med rumpa og haken i været. Sånt blir det puppeguri av!
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Jeg har det motsatt. Sitter å hører folk jeg kjenner disse silikon og skriker høyt om sterotypene som har silikon, mens de ikke vet eller kan se at jeg faktisk har det. Anonymous poster hash: 31a26...552 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Stakkars deg, hvem bryr seg.Anonymous poster hash: 4b98c...125
langbein86 Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Har en venninne som har det sånn, men plager ikke henne så veldig
natana Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 samma her, er kjempeliten å slak å har de puppan. får høre det ofte! Har du silikon? Nei. Var på en fest der 2 jenter hadde silikon og de spurte om jeg også hadde det. De trodde meg ikke så jeg sa kjenn på dem da! deres vare harde som stein! og mine myke... hahaaaa...
parmo Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 På hvilken planet er small talk og spørsmål om puppene til kollegaer og ukjente mennesker på fest ansett normalt? Så pinlig for dem det gjelder. 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Her er det og motsatt, jeg har silikon, men ingen tror meg. For de er så myke og naturlige. Anonymous poster hash: 0176f...4ae
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2013 #10 Skrevet 22. september 2013 Silikon har ingenting med å være dum eller bimbo.
Gjest Raindrops Skrevet 22. september 2013 #11 Skrevet 22. september 2013 På hvilken planet er small talk og spørsmål om puppene til kollegaer og ukjente mennesker på fest ansett normalt? Så pinlig for dem det gjelder. Haha, det tenkte jeg også.
Gjest Heartbeat Skrevet 22. september 2013 #12 Skrevet 22. september 2013 Hadde ei venninne med små pupper som gikk rundt på en fest og sa jeg hadde silikon,derfor at puppene minevar så store, så da trodde plutselig alle at jeg hadde det :O De kom bort og ville kjenne om de var ekte!!! Trenger jeg å si at vi ikke er venner lengre!
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #13 Skrevet 22. september 2013 Vel, hvordan "vet" du hva de tenker om deg ? Det er lett å tro at man kan lese tankene til folk. Jeg bare spør, jeg betviler det ikke nødvendigvis. Og det med t skjorten høres ut som en morsom ide, men gjør du det på feil arbeidsplass vil folk garantert snakke om puppene dine ! ! ! Da pådrar du deg i hvert fall oppmerksomhet du ikke ønsker. Blås i hele greien, kos deg med de digge puppene dine, det er ikke noe gale med at både de og du er flott. Anonymous poster hash: f3489...70a
Gjest Chloe87 Skrevet 22. september 2013 #14 Skrevet 22. september 2013 Jeg har silikon, men ser ikke på meg selv som en bimbo eller dum av den grunn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå