Gå til innhold

Hvor mye selge brukt Emmaljunga for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt er ferdig med soving i barnehagen, så jeg skal prøve å selge vognen. Jeg er så usikker på hvilken pris jeg skal sette på den!

Det er en Emmaljunga Scooter 2.0 i Limited edition (130 av den). Den er sort med skinndetaljer. Kjøpt i mai 2011.

Vognen er veldig pent brukt (kun soving i barnehagen og der oppbevares den innendørs). Den har ingen kosmetiske feil,slitasje eller lignende. Dekkene ser helt nye ut.

Det er en "feil" på den, og det er at jeg ikke klarer å legge den sammen lenger! Det har aldri vært et problem før, men når jeg hentet den i bhgn for å vaske den, så virker det som den "dingsen" man drar opp på siden (huff, ja dårlig forklart!) for å legge den sammen har "falt ut" av sporet på en måte..

Jeg er så veldig usikker på hvilken pris jeg skal sette på den? Vil gjerne få solgt den så raskt som mulig, vi bor i blokk med begrenset lagringsplass... Samtidig så er ikke økonomien ikke av den mest romslige heller, så vil jo ha mest mulig for den ;)

Hva ville dere gitt for denne vognen?

Anonymous poster hash: 8ab02...a68
Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Den feilen som er på den er jo en stor ulempe. Da er det vel ikke så lett å frakte den med bil lengre? Dette må du si i fra til potensielle kjøpere om. Jeg ville solgt den for litt under halvparten av det du kjøpte den for. Dvs. trekk fra 500-1000 kr under det beløpet som er halvparten av kjøpsbeløp pga feilen.

Skrevet

Jeg ville betalt omtrent ingenting for en vogn med den feilen, helt uavhengig av merke, alder og alt annet. Den er jo ganske ubrukelig til noe annet enn "stå fast i barnehagen"-vogn.

• Liker 3
Skrevet

Enig. En vogn er ganske upraktisk og ubrukelig når den ikke kan legges sammen!

Skrevet

Takk for svar, selv om to av dere var i overkant negative...;-)

La den ut med full beskrivelse og bilder på en facebookside uten pris, så fikk de som evt. Ville ha den velge å gi bud.

Vognen ble hentet for 10 min siden og lagt bak i en stasjonsvogn (går helt fint, det et trossalt bare en sportsvogn!)

Jeg fikk 2000,- for den;-)

• Liker 1
Skrevet

Grattis med salg!

Anonymous poster hash: 89cbe...cfa

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Takk for svar, selv om to av dere var i overkant negative...;-)

La den ut med full beskrivelse og bilder på en facebookside uten pris, så fikk de som evt. Ville ha den velge å gi bud.

Vognen ble hentet for 10 min siden og lagt bak i en stasjonsvogn (går helt fint, det et trossalt bare en sportsvogn!)

Jeg fikk 2000,- for den;-)

Gratulerer med salget. :)

Skrevet

Gratulerer med salget. :)

Takk:-):-)

Skrevet

Grattis med salg!

Takk!!! Er sååå glad!

Anonymous poster hash: 89cbe...cfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...