AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Har dere fått det? Jeg vil ikke avspore den andre tråden, men lurer på hvor vanlig det er Anonymous poster hash: eb983...9f2
Gjest Chloe87 Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Ja. Ei gang ble utskjelt av ei jente på byen fordi jeg har silikon, ble kalt et stygt hespetre og hun sa at jeg hadde forandret meg for samfunnet. Ei annen på byen sa jeg så gravid ut. Mange onde mennesker der ute...
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Ikke direkte på utseende, men på bekledning. En fyr som kommenterte at jeg hadde mørk BH og burde hatt en lys. Han nevnte i løpet av samtalen også at han var homofil, som om det automatisk ga ham stilsans. Var ikke særlig fresh selv heller... Idag hadde jeg bare ignorert det, men jeg var 18 og usikker og var irritert resten av kvelden. Anonymous poster hash: 257c6...a23 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Ja. Ei gang ble utskjelt av ei jente på byen fordi jeg har silikon, ble kalt et stygt hespetre og hun sa at jeg hadde forandret meg for samfunnet. Ei annen på byen sa jeg så gravid ut. Mange onde mennesker der ute... Haha huffameg.. sånne folk må en jo bare le av.. håper du ikke tok deg nær av det:P Selvfølgelig er det lov å ha tanker men er jo forskjell på å holde det for seg selv og si dem.. Man skal mene det man sier men ikke si alt man mener.. er noe i det:P Har selv aldri opplevd det så vidt jeg vet.. Men når det er sagt er det også svært sjeldent en får komplimenter også! Men opplevde dette en gang, fikk komplimenter ved ansiktet mitt og ble ganske sjokkert.. men det gjorde altså resten av dagen min bedre.. så lurer på om jeg må bli flinkere til det:) Ellers kan det jo hende jeg har fått noe slengbemerkninger etter meg av raringer men det teller jeg ikke helt med:P Anonymous poster hash: 11149...bdc
Suss81 Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Jeg har fått mange, mange stygge kommentarer opp i gjennom...Men jeg har selvtilitten på plass å vet jeg ikke ser helt forferdelig ut. Vanligvis når jeg har ftt kommentarer er det fordi de har prøvd å sjekke meg opp å jeg har avvist dem eller når jeg har snakket med "feil" fyr. Den værste hendelsen var i det bryllupet til den venninnen jeg nevnte i forrige tråd. Jeg ble regelrett mobbet ut.....Aldri opplevd sånt i mitt liv, hverken når jeg var tenåring eller nå som jeg er voksen. Jeg tror det er mere normalt enn man tror. 1
Gjest Blubberella Skrevet 21. september 2013 #6 Skrevet 21. september 2013 Jeg ble tilnærmet trakassert på et busstopp av ei fremmed dame fordi hun syntes jeg var så blek. Det var ikke måte på hvor lenge hun måtte stå der og lire ut av seg alskens dritt om mangel på pigmenter og annet fornærmende pjatt. Jeg ble så paff at jeg ikke fikk frem et ord. 5
Gjest Raindrops Skrevet 21. september 2013 #7 Skrevet 21. september 2013 Det har jeg helt sikkert, men jeg kan ikke huske noe konkret. Slengbemerkninger fra folk i fylla og lignende tror jeg er ganske vanlig, og det er vel det eneste jeg har fått høre bortsett fra å bli kalt emo og slike ting da jeg var litt mer goth og punk enn jeg er nå. Folk jeg har kjent eller som jeg har visst hvem er og omvendt har vært mye slemmere. Fremmede er stort sett høflige mot meg.
Anglofil Skrevet 21. september 2013 #8 Skrevet 21. september 2013 Ja, opptil flere ganger. En sa til meg "fy faen så stygg du er" da jeg sto for meg selv på bussholdeplassen. Ingenting overrasker meg lenger. Mvh Yvonne
Gjest BettyBoop Skrevet 21. september 2013 #9 Skrevet 21. september 2013 Har dere fått det? Jeg vil ikke avspore den andre tråden, men lurer på hvor vanlig det er Anonymous poster hash: eb983...9f2 ja men jeg er usikker på om det var slemt ment men. Anyway en gutt sa til meg at det så ut som jeg var f4a kosovo
Cathrine88 Skrevet 21. september 2013 #10 Skrevet 21. september 2013 Ja, jeg har fått noen kommentarer om at jeg er for tynn, og kjæresten har blitt spurt om han ikke er for gammel til å leke med barbiedukker (meg), men kommentarene har vært for dumme til å bli sint eller såret.
Alina X Skrevet 21. september 2013 #11 Skrevet 21. september 2013 Jeg kledde meg i store bukser,med caps og masse fake blingbling da jeg var rundt 16-17år,fikk en del kommentarer på wannabe gangster,ghetto wannabe ol men det brydde meg ikke nevneverdig egentlig.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #12 Skrevet 21. september 2013 Det har skjedd meg ja. Som oftest har det vært rasistiske motiver bak da (jeg er halvt svart). Har også sett det skje med andre, så det er nok ganske vanlig. Anonymous poster hash: 08b26...986
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. september 2013 #13 Skrevet 21. september 2013 Bare kommentarer som jeg humrer av. Når de står å leter etter feil på meg og plutselig etter lang tid, kommer på noe
Ferny Skrevet 21. september 2013 #14 Skrevet 21. september 2013 Kommer heldigvis ikke på noe nei. Slemme kommentarer av FREMMEDE?? Hva f...en?? Er det normalt? 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #15 Skrevet 21. september 2013 I alle dager Er virkelig folk så frekke Anonymous poster hash: f3d41...bf2 5
Lady Skrevet 21. september 2013 #16 Skrevet 21. september 2013 (endret) Ja, opptil flere ganger. En sa til meg "fy faen så stygg du er" da jeg sto for meg selv på bussholdeplassen. Ingenting overrasker meg lenger. Mvh Yvonne Så gruomst!! Hvordan kan enkelte tillate seg å si så fæle ting?? Endret 21. september 2013 av Lady 6
Anglofil Skrevet 21. september 2013 #17 Skrevet 21. september 2013 Så gruomst!! Hvordan kan enkelte tillate seg å si så fæle ting?? Nei, si det. Men jeg er ikke overrasket, aller mest pga den mobbingen jeg har opplevd tidligere. Mennesker kan være fæle, rett og slett. Mvh Yvonne 2
Meridian Skrevet 21. september 2013 #18 Skrevet 21. september 2013 Det har jeg opplevd mange ganger! Har opplevd nok til å skjønne hvilken plass jeg har på rangstigen... Både gutter og jenter har sagt ting til meg eller vist med holdnigen hva de mener om utseendet mitt. Mange som ikke tror jeg er norsk - at jeg kommer fra øst-europa et sted pga utseendet mitt. Virker som om det er ganske negativt iallfall ...
Gjest Crazycatlady Skrevet 21. september 2013 #19 Skrevet 21. september 2013 (endret) Opp igjennom oppveksten har jeg blitt kalt alt mulig, men jeg trodde jo at det var noe folk sluttet med når de ble voksne. Så ble litt paff når en fyr kom bort til meg kun for å fortelle meg hvor stygg jeg var. Er endel år siden, men på grunn av dårlig selvtillit etter årevis med mobbing så ødela det resten av dagen for eller jeg vil si at det plaget meg lenge. Ble nesten som en bekreftelse på at jeg virkelig er stygg. Må si at jeg syns det er en veldig merkelig ting å gjøre. Har også opplevd at noen sa noe negativt om meg til eksen, og han forsvarte meg ikke heller. Sånne ting blir nok ekstra vondt tror jeg når man har dårlig selvtillit og har blitt mobbet. Endret 21. september 2013 av Crazycatlady
Gjest Søgni Skrevet 21. september 2013 #20 Skrevet 21. september 2013 (endret) Det eneste jeg kommer på skjedde ganske nylig, da en fremmed mann kom bort til meg der jeg stod og ante fred og ingen fare for å si "Hei. Du er ganske pen, men siden du er hemma, så er du mest stygg." Dette sa han i fullt alvor, og ut fra tonefall og ansiktsuttrykk osv., så virket det som han forventet et svar. (Hemma=jeg stod der med krykker, så det skulle tydeligvis ikke så mye til ) Jeg antar at han i beste fall manglet sosiale antenner, så jeg tok det ikke akkurat til meg. Endret 21. september 2013 av Søgni 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå