Gå til innhold

Hvordan gifte seg med One Direction

Anbefalte innlegg

Gjest slettetbruker
Skrevet (endret)

kan du lære her

LoveOneDirection og andre directioners, this is your shit

Bare hyggelig

Endret av Mephobia
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare å vente til de skiller seg for ørtene gang å slå til når de er blitt voksene

• Liker 1
Gjest slettetbruker
Skrevet

Også såg eg videoen -_-

Bare hyggelig bbyguuurl<3

bare å vente til de skiller seg for ørtene gang å slå til når de er blitt voksene

Jeg har spådd deres skjebne; Det oppstår uenigheter i gruppa, og de begynner å krangle og sånn. Så står han ene fram som homo, og fansen blir helt hysterisk og hater han fordi de egentlig ville gifte seg med han. Derfor begynner han med narkotika fordi før alle de andre (fordi de andre begynner også etterhvert med det) fordi presset er for stort og dør etterhvert av overdose. Så havner noen av de andre i dype depresjoner og har ikke motivasjon til å spille inn de sangene de får skrevet for seg. En blir skutt. En dør av sykdom. Og en henger seg selv. Og så er det bare directioners without direction igjen.

Gjest Belle âme
Skrevet

Bare hyggelig bbyguuurl<3

Jeg har spådd deres skjebne; Det oppstår uenigheter i gruppa, og de begynner å krangle og sånn. Så står han ene fram som homo, og fansen blir helt hysterisk og hater han fordi de egentlig ville gifte seg med han. Derfor begynner han med narkotika fordi før alle de andre (fordi de andre begynner også etterhvert med det) fordi presset er for stort og dør etterhvert av overdose. Så havner noen av de andre i dype depresjoner og har ikke motivasjon til å spille inn de sangene de får skrevet for seg. En blir skutt. En dør av sykdom. Og en henger seg selv. Og så er det bare directioners without direction igjen.

Kommer aldri til å skje ;)

Gjest slettetbruker
Skrevet

Kommer aldri til å skje ;)

Det er omtrent det som har skjedd med de andre boybanda men okei <3

Gjest Belle âme
Skrevet

Det er omtrent det som har skjedd med de andre boybanda men okei <3

one direction e ikkje som andre boyband <3

Gjest slettetbruker
Skrevet

one direction e ikkje som andre boyband <3

SOrry glemte at de var spesielle enhjørninger fra mars<3

• Liker 1
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet (endret)

One Direction aldri hørt om dem

Endret av The Doctor
Gjest slettetbruker
Skrevet

One Direction aldri hørt om dem

Det er en motstandsbevegelse som blir styrt av en korruptisk diktator som bare klarer å gå i én retning.. Fikk høre om de i går.

• Liker 2
Skrevet

Denne tråden tror jeg ikke at jeg gidder å skrive i :riste:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...