Gjest slettetbruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 (endret) kan du lære her LoveOneDirection og andre directioners, this is your shit Bare hyggelig Endret 21. september 2013 av Mephobia 2
Wonders Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 bare å vente til de skiller seg for ørtene gang å slå til når de er blitt voksene 1
Gjest slettetbruker Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Også såg eg videoen -_- Bare hyggelig bbyguuurl<3 bare å vente til de skiller seg for ørtene gang å slå til når de er blitt voksene Jeg har spådd deres skjebne; Det oppstår uenigheter i gruppa, og de begynner å krangle og sånn. Så står han ene fram som homo, og fansen blir helt hysterisk og hater han fordi de egentlig ville gifte seg med han. Derfor begynner han med narkotika fordi før alle de andre (fordi de andre begynner også etterhvert med det) fordi presset er for stort og dør etterhvert av overdose. Så havner noen av de andre i dype depresjoner og har ikke motivasjon til å spille inn de sangene de får skrevet for seg. En blir skutt. En dør av sykdom. Og en henger seg selv. Og så er det bare directioners without direction igjen.
Gjest Belle âme Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Bare hyggelig bbyguuurl<3 Jeg har spådd deres skjebne; Det oppstår uenigheter i gruppa, og de begynner å krangle og sånn. Så står han ene fram som homo, og fansen blir helt hysterisk og hater han fordi de egentlig ville gifte seg med han. Derfor begynner han med narkotika fordi før alle de andre (fordi de andre begynner også etterhvert med det) fordi presset er for stort og dør etterhvert av overdose. Så havner noen av de andre i dype depresjoner og har ikke motivasjon til å spille inn de sangene de får skrevet for seg. En blir skutt. En dør av sykdom. Og en henger seg selv. Og så er det bare directioners without direction igjen. Kommer aldri til å skje
Gjest slettetbruker Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Kommer aldri til å skje Det er omtrent det som har skjedd med de andre boybanda men okei <3
Gjest Belle âme Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Det er omtrent det som har skjedd med de andre boybanda men okei <3 one direction e ikkje som andre boyband <3
Gjest slettetbruker Skrevet 23. september 2013 #9 Skrevet 23. september 2013 one direction e ikkje som andre boyband <3 SOrry glemte at de var spesielle enhjørninger fra mars<3 1
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 23. september 2013 #10 Skrevet 23. september 2013 (endret) One Direction aldri hørt om dem Endret 23. september 2013 av The Doctor
Gjest slettetbruker Skrevet 23. september 2013 #11 Skrevet 23. september 2013 One Direction aldri hørt om dem Det er en motstandsbevegelse som blir styrt av en korruptisk diktator som bare klarer å gå i én retning.. Fikk høre om de i går. 2
Testosteron Skrevet 24. september 2013 #12 Skrevet 24. september 2013 Denne tråden tror jeg ikke at jeg gidder å skrive i 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå