Gå til innhold

Søker slankevenner som skal ned 20 kg +

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er med fra Mandag? Jeg har allerede gått ned 20 kg, men vært slapp i sommer, men skal i gang igjen nå. Hadde vært gøy å ha noen å dele erfaringer med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som er med fra Mandag? Jeg har allerede gått ned 20 kg, men vært slapp i sommer, men skal i gang igjen nå. Hadde vært gøy å ha noen å dele erfaringer med.

Jeg er med!

Skal ned 20-25kg. Har begynt, men det går seint... :)

Er 173 høy og 83 tung. Er hjemme i mamma perm, så har mye tid til å trene (og sitte på rumpa....)

Knall flink du da, som allerede har gått ned 20! Hvordan gjorde du det?

Lotte :)

Anonymous poster hash: d2304...bc6

Skrevet

Jeg er med :) skal ned 20+ kg. Tar gjerne i mot tips dere gjør som funker for dere.

Skrevet

Jeg er med :) skal ned 20+ kg. Tar gjerne i mot tips dere gjør som funker for dere.

Jeg spiser 1500 kcal de få dagene jeg ikke trener. Når jeg trener spiser jeg 1800, men jeg spiser ikke opp igjen de kaloriene jeg har trent bort :)

Trener starting strength 3 dager i uka, blir vel kardio av div slag 6 dager i uka - da snakker vi gåturer på 1 time eller mer, joggeturer eller "fjellturer", sykler også litt.

Jeg spiser bare rent, dvs havregryn, egg, grønnsaker, frukt, kjøtt, fisk, bær og avokado. I tillegg spiser jeg noen spelt lomper, cottage cheese og kesam.

Spiser 3 store måltider til dagen, første rundt 11 :)

Dette funker fint for meg :)

Lotte

Skrevet

Jeg er helt med! Har gått ned 10 kg siden juni og SKAL ned 20 kg før jul! Vektnedgangen min har gått litt treigt, men det er bedre enn ingenting! Følger dere et bestemt opplegg ?

Skrevet

Jeg er helt med! Har gått ned 10 kg siden juni og SKAL ned 20 kg før jul! Vektnedgangen min har gått litt treigt, men det er bedre enn ingenting! Følger dere et bestemt opplegg ?

Hvordan i all verden har du fått til det? :)

20 kg før jul går ikke.....?

Lotte

Skrevet

Hvordan i all verden har du fått til det? :)

20 kg før jul går ikke.....?

Lotte

Å gå ned 10 kg ? Jeg har spist 1900 kcal så godt som hver eneste dag og beveget meg. I tillegg har jeg begynt å drikke sitronvann og det burde virkelig prøves!

20 kg tilsammen (10 kg til nå + 10 kg til før jul) burde gå helt fint!

Skrevet

Jeg skal også ned rundt 20 kilo (jeg veier meg i pund, og skal ned 50). Har tidligere gått ned 15 kilo uten større vanskeligheter, men falt tilbake til gamle uvaner og gikk opp igjen de 15 i løpet av et års tid. Nå har jeg endelig overskudd og motivasjon til å ta tak igjen, og har så smått begynt å gå ned i vekt (har gått ned litt over fem pund på tre uker). Jeg gjør dette på samme måte som sist: har kuttet veldig ned på sukker, hvitt mel og unødvendig fett, spiser mer frukt og grønnsaker og er i bevegelse minimum tyve minutter hver dag. Som regel blir det 40 minutter eller mer, det er dørstokkmila som er verst!

Skrevet

Jeg har som mål å gå ned 10 kg før jul... Men vil helst ned totalt 20 kg.

Trenger litt inspirasjon til å gi det lille (store) ekstra - så jeg blir gjerne med her :-)

Skrevet

Skal gå ned minst 10kg og helst 20. Er 175 og 84kg... har gått ned fra 150 men ett bra stykke igjen føler jeg! Trenger litt tips da for vekta står fast!

Skrevet

Skal gå ned minst 10kg og helst 20. Er 175 og 84kg... har gått ned fra 150 men ett bra stykke igjen føler jeg! Trenger litt tips da for vekta står fast!

Det er vanlig at vekta stagnerer på ett eller annet tidspunkt så det eneste,du må gjøre,er å fortsette som før og ikke gi opp..lettere sagt enn gjort da.

Forøvrig så begynner jeg å slanke meg sånn ca hver mandag hehehe...

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gått ned 10kg siden mai og skal ned 10-12 til. Vekta har stagnert, men håper at det snart begynner å skje ting igjen.

Skrevet

Jeg fortsetter som jeg har gjort til nå, i tilleg skal jeg begyne å trene. har sykla og gått masse turer. Nå holder ikke det lenger så blir treningstudio så får jeg litt veiledning å!:)

Skrevet

Lill her: Jeg er med! :)

Så flott at du laget denne tråden akkurat nå, for jeg hadde allerede planlagt skikkelig skjerpings fra i morgen, men savnet selskap av noen som skal ned mer enn 5 kg…

Skal nok ned nærmere 30 kg selv. Har ikke veid meg på en stund og er heller ikke sikker på om jeg skal gjøre det i morgen.

Målet for denne første uka er å få orden på kostholdet og komme meg på trening! :)

Håper det ikke blir helt kaos av at jeg også skriver som AB… Er ikke helt klar for å koble dette til den vanlige brukeren min. Vurderte å bruke egen farge og skrifttype for å skille meg litt ut, men det kan jo fort bli forstyrrende i stedet. Skal i hvert fall prøve å signere hvert innlegg med navn.

Så flinke flere av dere har vært, forresten! Ønsker alle lykke til! :duskedame:

Hilsen Lill

Anonymous poster hash: e6995...c01
Skrevet

Et lite tips fra meg: Ta målene deres! Om vekten står stille er det veldig motiverende å se at du likevel går inn i cm :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er med. Skal gå ned 10-15kg innen jul. Er 160 og veier 65 :s

Skrevet

Jeg er med! :) Jeg har en del jeg skal ned, tenker å prøve å klare det på ett år! Fra 01.10.13 :) Jeg skal ned 33 kg tenkte jeg! :) Men blir fornøyd om jeg går ned 23 også! :)

Måten jeg har tenkt å følge med på nedgangen min er å ta mål av alle områder (Armer, bryst, midje, hofte, og lår) :) Pluss skal veie meg annen hver uke tenker jeg, så jeg ikke mister helt motet. :)

Det jeg er dårligst på er kostholdet mitt, jeg klarer ikke å få i meg nok måltider, jeg spiser kanskje 1-2 måltider i gjennomsnitt. Så min store oppgave blir å få til flere måltider pr. dag! :) Så om noen har enkle tips til meg, så bare å komme med de! :)

Skrevet

God morgen damer!

Jeg starta dagen med styrketrening, her er programmet jeg kjører 3 dager i uka: http://www.x-life.no/users/xlifeny_mystore_no/Image/Abilica_treningsprogram/Abilica_PumpSet.pdf

Frokosten var havrepannekaker med blåbær. Nå skal jeg og tvillingene ut på tur, vi blir ute i minst 2 timer. Det er tiden løypa jeg skal gå idag tar. Nydelig vær, det må utnyttes! :)

Hvordan sr det til med dere idag?

Lotte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...