Tahlia Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Vi har valgt Morgendis på veggene i stua som passer perfekt til en mønstertapet som vi skal ha i den ene enden av stua . altså "spiseplassen" . Trenger gode tips til interiørstil når man har gråe vegger. Hvilke gardiner passer til?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 MENNER??? Mørkegrå lingardiner blir sikkert fint. Anonymous poster hash: 93fe8...8ec 1
lille-lure Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Nydelig farge dere har valgt :-) Jeg personlig liker en stil typisk slettvoll, men lyse og nøytrale garvet går som regel til alt. Det som er viktig å tenke på er om dere f eks har bilder eller lamper som stjeler oppmerksomhet. Eller om det all være Møblene sin oppgave. Hvordan er lyse i rommet, gjøre det noe med tapeten? Og hvordan stil liker dere? Har du svaret på dette er det enklere for meg å svare :-)
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Ville gått for hvite liftgardiner eller hvite og mørkegrå stripet liftgardin. Av annet interiør ville jeg gått for hvite møbler i stor grad med mørkegrå løpere.Anonymous poster hash: 3ec0b...64a
Tahlia Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2013 Takk Vi har lite interiør i stua. Den er netopp ferdig oppusset. Vi har en mørk sofa. Ellers når d gjelder lys skal vi ha noen spotter langs veggen på en måte ved peis og spisebord pluss en lysekrone ved spisebordet. Ellers har vi ikke bestemt hva mer lys som skal være. jeg synes gardiner virker mer koselig enn liftgardiner. Sånn egentlig, men det kan jo være fint men da må de være litt spesielle.
Tahlia Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2013 Vi flytta inn for 2 mnd siden og spisebordet vi hadde står på kjøkkenet så alt blir nytt egentlig. Men tror jeg har lyst på spisebord i eik.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 Ok. Anonymous poster hash: f1836...9e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå