Gå til innhold

Har du..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen gang sett et spøkelse/gjenferd/engergi/ eller hva det nå kalles? eller har du opplevd noe lignende?

Anonymous poster hash: 3bb1c...534
Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen gang sett et spøkelse/gjenferd/engergi/ eller hva det nå kalles?

Nei.

eller har du opplevd noe lignende?

På kino.

• Liker 1
Gjest slettetbruker
Skrevet

Når man bor sammen med en medium person, opplever man litt av hvert.

Skrevet

Jeg tror ikke på sånt.

Mediumer, Lisa Williams-show, Åndenes makt (noe av det mest teite tvproduktet som er å oppdrive, t.o.m verre enn Paradise Hotell).

Skrevet

Når man bor sammen med en medium person, opplever man litt av hvert.

hva da?

Gjest Belle âme
Skrevet

aldri sett men opplevd litt av hvert...Jo vent eg har på ein måte sett, eller følt

Skrevet

Ja, det har jeg. Trodde ikke på det før det skjedde. Men for å utdype så har jeg ikke SETT det (tror det er en energi på en måte og den var usynlig) men jeg har opplevd det som i lyder og at man kjenner det er en person der.

Det er litt sånn at et menneske har en energi, så om det er en person i samme rom så kan man kjenne det (jeg kan i alle fall det selv om jeg ikke har en 6 sans) og det føles det samme når det er noen som går igjen i samme rom.

Anonymous poster hash: 97c45...cb0
Gjest slettetbruker
Skrevet

hva da?

Bare glem det <3 Folk er så trangsynte her

Skrevet

Bare glem det <3 Folk er så trangsynte her

Og hva er du som drar alle over en kam?

Anonymous poster hash: 3bb06...98f

• Liker 2
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Bare når jeg går på kirkegården på kvelden da pleier de å stige opp fra graven som et hvit lys

Skrevet

Jeg er ikke et psykriatisk tilfelle, dog ville jeg vært det dersom jeg så/hørte/følte ting som ikke kunne vært en realitet. Håper ingen andre her burde trenge hjelp fordi dem ser/hører ting dem ikke burde.

Skrevet

nei, tror ikke på sånt.

Har alltid hatt lyst og være i sånne hus som er med på åndenes makt, bare for og være der og se hvor idiotiske historier folk finner på

Anonymous poster hash: cd8a6...b75
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 5982f...e74
Skrevet

I min gamle leilighet hadde jeg en spøkelse gutt. Lille Frank kalte jeg han.

Jeg hadde soverom,men pleide aldri å sove der. sov som regel på sovesofaen i stua. hver gang kjæresten min sov hos meg. så kledde vi av oss ved i stua. og når vi våknet var alltid sokkene hans borte. de lå under senga på soverommet som var lukket igjen. hadde ikke vært der inne dagen før engang.

Når jeg sov. så ble tv plutselig skrudd på full guffe. fjernkontrollen lå oppå tven.

Skjedde slike ting hele tida i leiligheten. Pleide å drømme om han og. da var da hjernen min fant ut at han het Lille Frank.

Anonymous poster hash: 4249b...184

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...