AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Anonymous poster hash: 157ff...3e8
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Nja, i mitt tilfelle ville det vært mer sånn: "Your health is in the hands of a nurse who can't even write properly? Dang, might as well start looking for a new boyfriend." Cynical grammar Nazi-girlfriend strikes again! Anonymous poster hash: 11b2d...d84 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Nja, i mitt tilfelle ville det vært mer sånn: "Your health is in the hands of a nurse who can't even write properly? Dang, might as well start looking for a new boyfriend." Cynical grammar Nazi-girlfriend strikes again! Anonymous poster hash: 11b2d...d84 Omfgg... hvor er error? Ser ikkeno... og er fellow grammar nazi Anonymous poster hash: 7fc50...e93
Chloe- Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Komma etter "Baby". Two* of our friends. The/a* hospital. The/a* nurse. (Bare det jeg la merke til i farta.)
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Komma etter "Baby". Two* of our friends. The/a* hospital. The/a* nurse. (Bare det jeg la merke til i farta.) Jeg la merke til at kjæresten var litt ufølsom jeg da. Det er trolig ikke en stavekonkurranse
Chloe- Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Jeg la merke til at kjæresten var litt ufølsom jeg da. Det er trolig ikke en stavekonkurranse Jeg svare bare på spm over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå