sunnivahl Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Hei! Jeg har lyst til å ta straight'n shine på håret mitt, har naturlige krøller som ikke kler meg så veldig.. Derfor retter jeg håret mye og det er jo en himla jobb! Lurer på om noen her inne har erfaring med det? Og har et spørsmål: Kommer de naturlige krøllene mine tilbake igjen når jeg dusjer håret? Lurer også på om noen frisørsalonger i Bergen kan anbefales på dette området 😊
fiddlesticks Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Det eneste som blir krøllete igjen er etterveksten din. Du bør ikke ta straight and shine hvis du har ødelagt eller behandlet hår, da behandlingen med straight and shine er ganske sterk på håret i seg selv. Ville gjort det hos Grete på E.t xhibition. Hun virker ganske eplekjekk for meg iallefall av og til, men hun kan virkelig det hun gjør på håret ditt.
Syndikatet Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Velg heller Purebrazilian, dette sliter ikke, det gjør håret sunnere,mykere og håret går gradvis tilbake til seg selv, man slipper ettervekst! Purebrazilian ser du også det ferdige resultatet før du går hjem. Du kan vaske,style som du vil. Med s & s må du vente tre dager før du kan vaske håret eller ha Hestehale osv. Du bør se resultatet før du betaler!Innlegget er ryddet for reklame for egen blogg Sophie-Ann, mod Endret 8. oktober 2013 av Sophie-Ann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå