happiest Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Hvilken nettside liker du best for å søke etter hoteller? Vet noen nettsider søker over flere nettsteder samtidig, er vel helst slike sider jeg ser etter. Og er det noen nettsider jeg ikke bør bestille på?
sweetharth <3 Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 hotels.com er veldig bra. også booking.com
#Sunrise Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 jeg gikk inn på nettsiden til hotelet og på hotels.com, så fylte jeg inn, og når jeg ikke forsto hva dem mente så bytta jeg side:P bestilte fra hotels til slutt:P
Neket Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Jeg kan bruke hotels.com og finn, men jeg dobbelsjekker pris på hotellets egne sider før jeg evt bestiller. Og noen ganger har det virkelig lønnet seg! 1
happiest Skrevet 21. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2013 Jeg kan bruke hotels.com og finn, men jeg dobbelsjekker pris på hotellets egne sider før jeg evt bestiller. Og noen ganger har det virkelig lønnet seg! Takk for tips! Sikker lurt, så slipper man å bruke mer penger enn det egentlig ville kostet.
Gjest Anastasia Skrevet 21. september 2013 #6 Skrevet 21. september 2013 Booking.com er veldig bra. Nå har jeg booket så mye der at jeg har blitt gullmedlem og får 10% rabatt Fordelen er at du ikke betaler noe før du sjekker inn, du reserverer kun rommet med kredittkort. Har alltid gått fint ved check in etc, aldri noe problem der. Også er prisene oftest veldig bra. Jeg sjekker alltid hva det koster å booke direkte med hotellet men utenfor Norge har jeg ikke sett at det lønner seg noe særlig.
Gjest SweetSunshine Skrevet 21. september 2013 #7 Skrevet 21. september 2013 Hotels.com Man får stadig 10% rabatter og hver 10.natt gratis. Er i hvert fall et ok nettsted for vesteuropeiske hoteller.
Anglofil Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Jeg bruker mange forskjellige sider, alt ettersom hva som er billigst. Bruker stort sett de som også gir meg kickback. Bestiller mest fra hotels.com, expedia.no, expedia.com, thonhotels.no, rica.no, choicehotels.no, coophotellkupp.com, clubcarlson.com, scandic.no, ebookers.no, firsthotels.no m.fl. Mvh Yvonne
caroprins Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Bruker for det meste Booking.com. Liker det at jeg ikke må betale før jeg sjekker inn. Har aldri hatt problemer med de. Men jeg sjekket alltid prisen også på andre nettsteder og direkte på hotellets hjemmeside før jeg bestiller. Om det er like billig på hotellets hjemmeside så velger jeg det. Om hotels.com eller expedia har rimeligere priser så velger jeg de men som regel så har de ikke det. Om jeg skal fly med norwegian eller Sas så sjekker jeg fly + hotell via selskapet også. Og så sjekker jeg tripadvisor om jeg skal ha et hotell som jeg ikke har brukt før.
freddy Skrevet 22. september 2013 #10 Skrevet 22. september 2013 Bruker for det meste booking.com fordi den ofte gir de beste prisene og er enkel og brukervennlig. For sammenlikning av flere nettsteder er tripadvisor eller billighotell.no greie sider. Og som flere over her skriver: Sjekke hotellets egen hjemmeside i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #11 Skrevet 22. september 2013 Alltid gjennom hotellet direkte. Alltid beste priser, og det føles tryggere. Som regel har de best pris-garanti. 4-5-stjerner med det har betydning. Anonymous poster hash: cfdc3...ec7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #12 Skrevet 22. september 2013 Finner hotell via Trip Advisor eller lignende, og bestiller direkte fra hotellet selv. Anonymous poster hash: 93407...da0 1
reiselyst72 Skrevet 22. september 2013 #13 Skrevet 22. september 2013 Hotelscombined er en bra side for å sammenligne priser fra de ulike nettstedene og finne ut hvor det er billigst. Ellers kan man spare en del hos Hotels.com hvis man kombinerer deres bonusprogram Welcome Rewards og rabatt på hotell via kredittkort
thinkywinky Skrevet 22. september 2013 #14 Skrevet 22. september 2013 I store byer sjekker jeg alltid hotwire.com. Du får ikke vite hotellnavnet, men du får vite området hotellet ligger i, fasiliteter, stjerner og tripadvisorkommentarer. Når du har betalt avsløres hotellnavnet. På grunn av dette kan de gi deg kjempegode rabatter, opptil 50% faktisk! Jeg har ikke blitt misfornøyd enda!
ajb Skrevet 23. september 2013 #15 Skrevet 23. september 2013 Hvilken nettside liker du best for å søke etter hoteller? Vet noen nettsider søker over flere nettsteder samtidig, er vel helst slike sider jeg ser etter. Og er det noen nettsider jeg ikke bør bestille på? Jeg bruker sembo.no. De har både hotell og flybilletter slik at jeg også er dekket av pakkereiseloven hvis jeg bestiller begge deler samtidig. I tillegg har de telefonservice hvis jeg vil snakke med noen for å få hjelp med bestillingen.
Kjetil E Skrevet 23. september 2013 #16 Skrevet 23. september 2013 Siden jeg er Coop medlem sjekker jeg altid med CoopHotellkupp, om de har hoteller dit jeg skal. Har de det så har jeg skjeldent eller aldri vært borti andre sider som har klart å matche Coop. Ihvertfall ikke med tilsvarende standard. Ellers har jeg begynt å bruke booking.com en del. Men bestiller og direkte av hotellet der jeg finner det mest fornuftig.
Gjest Solmåne Skrevet 23. september 2013 #17 Skrevet 23. september 2013 Booking.com ! Veldig fornøyd med det
missdior Skrevet 23. september 2013 #18 Skrevet 23. september 2013 Bruker Tripadvisor til å finne hotell i den aktuelle byen, og deretter bestiller jeg direkte fra hotellets hjemmeside
Emelia Skrevet 23. september 2013 #19 Skrevet 23. september 2013 Hei, om du vil ha tips om du vil ha mest billig hotell. Du kan evt. gå på booking.com og søke rundt på hoteller, og når du finner et hotell så pleier det som oftest å være billigere dersom du sender mail til hotellet, isteden for å bestille via booking.com (vet ikke om dette gjelder innlands)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå