AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Jeg ser stadig at folk sletter meg som venn på facebook. Jeg er et null. Anonymous poster hash: 42a98...e4c 1
Gjest Chloe87 Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Kan dette ha å gjøre med at du rett og slett ikke har kontakt med dem? Jeg har ofte slettet folk på Facebook fordi jeg ikke omgås dem.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 TS. En som slettet meg hadde jeg god kontakt med, tidligere, men likevel, jeg kommer til å treffe på denne personen senere så det forundrer meg litt. Jeg tenkte jeg bare skulle inn å sjekke hvordan det gikk med h*n. "Legg til som venn" Sukk. Anonymous poster hash: 42a98...e4c
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Det er de som sletter folk fra facebook som er tapere fordi de ikke vet hvordan fb skal brukes. Anonymous poster hash: 05b92...ce7 2
Kraula Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Det er de som sletter folk fra facebook som er tapere fordi de ikke vet hvordan fb skal brukes. Anonymous poster hash: 05b92...ce7 Jeg sletter folk jeg ikke har kontakt med lenger. En ting er å holde kontakt med venner, en annen er det å se hva venninnen til broren til onkelen til svogeren din spiser til middag. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Jeg sletter folk jeg ikke har kontakt med lenger. En ting er å holde kontakt med venner, en annen er det å se hva venninnen til broren til onkelen til svogeren din spiser til middag. Det er jo for å også se hvordan det går med perifere beljente jeg har facebook, venner kan jeg kontakte på telefon eller treffe face-to-face. Det er jo snoking og nettverk facebook er for. Derfor er det de som sletter facebook-venner som ikke har skjønt det.Anonymous poster hash: 617c6...f19 3
Kraula Skrevet 24. september 2013 #7 Skrevet 24. september 2013 Det er jo for å også se hvordan det går med perifere beljente jeg har facebook, venner kan jeg kontakte på telefon eller treffe face-to-face. Det er jo snoking og nettverk facebook er for. Derfor er det de som sletter facebook-venner som ikke har skjønt det.Anonymous poster hash: 617c6...f19 Det er ikke sånn at jeg ikke er klar over at eksen min har lyst å snike på profilen min, men det er også derfor jeg sletter han fra min Facebook. Å snike og godte seg over at eksen har et stygt profilbilde eller blitt sammen med ei ny dame interesserer iallfall ikke meg 2
Blod Skrevet 24. september 2013 #8 Skrevet 24. september 2013 (endret) Noen folk sletter meg og legger meg til på nytt... Fleere ganger Endret 24. september 2013 av Blod
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #9 Skrevet 24. september 2013 TS. En som slettet meg hadde jeg god kontakt med, tidligere, men likevel, jeg kommer til å treffe på denne personen senere så det forundrer meg litt. Jeg tenkte jeg bare skulle inn å sjekke hvordan det gikk med h*n. "Legg til som venn" Sukk.Anonymous poster hash: 42a98...e4c Ehm, hvor i norge bor du? Håper ikke det var meg, selv om oddsen er lav. :/ Slettet litt vel mange...Anonymous poster hash: 5132d...32c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå