Gå til innhold

Vennesletting på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser stadig at folk sletter meg som venn på facebook. Jeg er et null.

Anonymous poster hash: 42a98...e4c
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dette ha å gjøre med at du rett og slett ikke har kontakt med dem? Jeg har ofte slettet folk på Facebook fordi jeg ikke omgås dem.

Skrevet

TS.

En som slettet meg hadde jeg god kontakt med, tidligere, men likevel, jeg kommer til å treffe på denne personen senere så det forundrer meg litt. Jeg tenkte jeg bare skulle inn å sjekke hvordan det gikk med h*n. "Legg til som venn" Sukk.

Skrevet

Det er de som sletter folk fra facebook som er tapere fordi de ikke vet hvordan fb skal brukes.

Anonymous poster hash: 05b92...ce7
  • Liker 2
Skrevet

Det er de som sletter folk fra facebook som er tapere fordi de ikke vet hvordan fb skal brukes.

Anonymous poster hash: 05b92...ce7

Jeg sletter folk jeg ikke har kontakt med lenger. En ting er å holde kontakt med venner, en annen er det å se hva venninnen til broren til onkelen til svogeren din spiser til middag.

• Liker 1
Skrevet

Jeg sletter folk jeg ikke har kontakt med lenger. En ting er å holde kontakt med venner, en annen er det å se hva venninnen til broren til onkelen til svogeren din spiser til middag.

Det er jo for å også se hvordan det går med perifere beljente jeg har facebook, venner kan jeg kontakte på telefon eller treffe face-to-face.

Det er jo snoking og nettverk facebook er for. Derfor er det de som sletter facebook-venner som ikke har skjønt det.

Anonymous poster hash: 617c6...f19

• Liker 3
Skrevet

Det er jo for å også se hvordan det går med perifere beljente jeg har facebook, venner kan jeg kontakte på telefon eller treffe face-to-face.

Det er jo snoking og nettverk facebook er for. Derfor er det de som sletter facebook-venner som ikke har skjønt det.

Anonymous poster hash: 617c6...f19

Det er ikke sånn at jeg ikke er klar over at eksen min har lyst å snike på profilen min, men det er også derfor jeg sletter han fra min Facebook. Å snike og godte seg over at eksen har et stygt profilbilde eller blitt sammen med ei ny dame interesserer iallfall ikke meg :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Noen folk sletter meg og legger meg til på nytt... Fleere ganger

Endret av Blod
Skrevet

TS.

En som slettet meg hadde jeg god kontakt med, tidligere, men likevel, jeg kommer til å treffe på denne personen senere så det forundrer meg litt. Jeg tenkte jeg bare skulle inn å sjekke hvordan det gikk med h*n. "Legg til som venn" Sukk.

Ehm, hvor i norge bor du? Håper ikke det var meg, selv om oddsen er lav. :/ Slettet litt vel mange...

Anonymous poster hash: 5132d...32c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...