Gå til innhold

Nuuk parka fra Fjellreven

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har utrolig lyst på denne i år, selvom prisen er litt stiv. Noen som har noen erfaringer å dele fra Fjellreven jakker? Er det verdt prisen?

Anonymous poster hash: 42fa9...1e8

Skrevet

Første jakken jeg har hatt som har holdt meg ordentlig varmt. Det eneste er at de er store i størrelsen, så du bør prøve den på forhånd.

Falsk pels og ikke dun ribbet av levende fugl, så man trenger ikke å ha dårlig samvittighet heller. :)

Skrevet

Den er fantastisk! !! Angrer ikke et sekund. Endelig en jakke som varer flere sesonger. Er varm og fin. Passer bådepå fjellet og til og fra fest. Virkelig

Skrevet (endret)

Jeg har aldri hatt en jakke som varmer så godt! Bruker den til alt mulig om vinteren, den er jo fin! Den funker fint til når det er litt kaldt ute, og til når det er SYKT kaldt ute. Brukte min da det var -20 grader i vinter, og frøys ikke i det hele tatt :) Fullstendig verdt prisen!

Den er stor i størrelsen, så du bør prøve før du kjøper. Jeg har S, og den er ganske stor altså.

Endret av drue
Skrevet

Beste kjøpet jeg har gjort. Elsker min! Den er god og varm, og jeg bruker den til alt. Gleder meg til det blir kaldt nok til at jeg kan gå i den. Har brukt og missbrukt min, og den er fortsatt så god som ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...