AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 ...ingenting? Er helt nøytral her jeg sitter. Hverken lei meg eller glad. Vært sammen i seks måneder, men en del opp og ned i det siste. Hvorfor er det slik? Betyr det at jeg egentlig aldri brydde meg om henne? Anonymous poster hash: 2505b...09b
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Det kan det bety. Det kan også bety at du bare er sjokkert og at det ikke har sunket helt inn ennå. Anonymous poster hash: 00161...d9d 1
Adhara Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Vel, folk tar ting forskjellig. Jeg f.eks blir ikke lei meg med en gang noen i familien dør. Det pleier vanligvis å ta 1-2 mnd før det kommer. Om du føler at du har vært glad i henne, så har du helt sikkert det. Det kan være at det bare tar litt tid. Anonymous poster hash: 2ea2c...246
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå