AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Hvordan fungerer dette? I dette tilfellet er det snakk om en genser jeg skal sende til en annen by, tar jeg da med plagget til Posten og ber om en slags form for innpakning for så å skrive ned adresse etc og beløp som skal settes inn på min konto av kjøperen? Helt ny med dette.. Anonymous poster hash: 3b5e9...8b0
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Du pakker inn pakken og tar den med til posten. Der vil du få en pakkelapp du må fylle ut med avsenderadresse og mottakeradresse. Du må oppgi til posten hvor mye mottaker skal betale for å få ut pakken, og du må oppgi ditt kontonummer. Anonymous poster hash: b5286...604
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Du pakker inn pakken og tar den med til posten. Der vil du få en pakkelapp du må fylle ut med avsenderadresse og mottakeradresse. Du må oppgi til posten hvor mye mottaker skal betale for å få ut pakken, og du må oppgi ditt kontonummer. Anonymous poster hash: b5286...604 Aha, ok! Takk for svar. Anonymous poster hash: 3b5e9...8b0
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Håper du kan stole på kjøperen, ellers risikerer du å sitte igjen med regningen for porto, oppkravsgebyr (76,-) og returporto om den ikke blir hentet og betalt. Anonymous poster hash: 7f4a3...d79
Gjest Badabing Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Hvis du selger via Finn, er det best å få betalt på forhånd eller bruke Finns betalingsgaranti. Samboeren min solgte noen greier her, og ingen kom og hentet pakken. Så da måtte han betale for å sende den dit han hadde sendt den, pluss retur og å få den ut.
miramis Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Postoppkrav er ikke det beste alternativet for å si det mildt. Forhåndsbetaling eller igjennom finn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå