Gjest Gjest Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Jeg pratet med en kvinne for et par timer siden, og litt ut i samtalen så fikk jeg stå av å se på henne. Tror dere hun merket at jeg har lyst på henne?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 neh. Anonymous poster hash: 1bf89...52a 2
Hecubaa Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Kanskje hvis det var rett etter Oslo maraton og du hadde på deg løpetights 1
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Jeg pratet med en kvinne for et par timer siden, og litt ut i samtalen så fikk jeg stå av å se på henne. Tror dere hun merket at jeg har lyst på henne? Vet ikke. Hadde du vibrerende nesebor? I såfall kunne hun ha merket det dersom hun så på ansiktet ditt. Jeg vet forresten ikke om menn får vibrerende nesebor, men kvinner kan få det når de er opphisset
Molte Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Nei det trur jeg ikke. Uten du da brukte et tydlig kroppspråk på at du hadde lyst på henne Eller at hun så det vokste i buksa di
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå