Gå til innhold

Fringe? The 4400?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken er best? Eller finnes det andre serier i samme format som er verdt å se?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare sett Fringe av de, og den er knall! Er midt i sesong 3. Nettopp sett 3 episoder, og skal straks sette på episode 4 for dagen :)

Skrevet

Ah, da blir det Fringe i kveld! Tusen takk. :blomst:

Skrevet

Fringe er bra, ja. Jeg likte 4400 de to første sesongene. Den tredje sesongen sluttet jeg å se.

Skrevet

Det kjipe er at bare 3 sesonger er på netflix. Jeg må jo se sesogn 4 og 5 og!

Skrevet

Jeg har amerikansk Netflix og har alle fem sesongene.

Skrevet

Jeg prøver meg på Fringe, men synes replikkene er ganske dårlige. Er bare i starten av første sesong, blir det bedre?

Anonymous poster hash: 9e1c4...dbb

• Liker 1
Skrevet

Jeg takler dårlige dialoger bare det er en god handling. Men den er litt skummel, er den ikke?

Skrevet

Neida, den er ikke skummel.

Skrevet

Det var da enda godt. Å sitte her helt alene i mørket med skummel serie er ikke helt min stil. Får blåholde på katta hvis det skulle bli for ille. :)

Skrevet

Fringe er den beste serien jeg har sett!!! Og jeg pleier ikke å like den typen serier. Har sett ferdig hele, og den er utrolig bra, blir mer og mer spennende.

Anonymous poster hash: f6680...1d6

Skrevet

Digger Fringe. Har sett sesong 1, og nesten hele sesong to, samt biter av sesong 5, og det blir bare bedre og bedre. Særlig Walter Bishop, den gale professoren.

Skrevet

Dårlig dialog? hvordan da mener du??

Walter er så søt! "Astro" "Astrix" osv til Astrid :ler:

• Liker 2
Skrevet

Ok, here we go! And..... ACTION!

Skrevet

Ser du har bestemt deg, men anbefaler absolutt Fringe ja! Som de fleste andre serier må den "spille seg i gang" syntes jeg, men etter det :nigo:

Skrevet

Fringe er bra! Sett noen sesonger nå og kan anbefale den :-)

Skrevet

Soleklart Fringe. The 4400 mistet interessen min ganske tidlig, middelmådig. Fringe har jeg sett hele serien. Var litt lunken til den i starten, men tar seg kraftig opp, før det er utforbakke i slutten. Sesong 5 synes jeg var elendig, men følte jeg måtte gjøre meg ferdig med serien. Så var mest et pliktløp.

Skrevet

Fikk sett ferdig piloten før jeg slukna, men gyver løs på neste episode i dag.

Skrevet

Fringe ja. Digger Walter Bishop!

The 4400 mistet jeg interessen for raskt.

Gjest Fluttershy
Skrevet

The 4400 er veldig spennende i begynnelsen men blir bare dårligere og dårligere. Serien ble kansellert så det er heller ikke en skikkelig slutt på den, noe som var veldig irriterende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...