Gå til innhold

Transaksjon jeg ikke kjenner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ganske lite penger akkurat nå og det har gått noen penger ut av min konto jeg ikke vet hva er til...

Jeg er utenlandsstudent og bor på et rimelig hotell inntil jeg får tilbake depositumspengene fra forrige bolig og kan leie ny leilighet.

Jeg ser at det er gått ut en sum for to dager siden (den 19) som jeg lurer på om er hotellet jeg bor på. Det har i etterkant også gått ut totalen på besøket mitt, så det første skal i så fall refunderes.

Problemet er at det står ikke annet enn VISA reservert - ikke hvor det har gått. Slike ting pleier da å komme opp i løpet av to dager? Andre transaksjoner jeg har hatt etterpå står med detaljer.

Når det ikke er detaljer, kan heller ikke banken hjelpe meg? Må jeg vente til mandag?

Anonymous poster hash: 6ba6f...b41
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hotellet har tatt et depositum fra kontoen din uten å si fra? Det skjedde meg på en utenlandsferie for et par år siden og det tok fire dager før jeg kunne se hvor pengene hadde tatt veien, sikkert pga. helg sånn som i dette tilfellet. Du kan ringe banken og høre om de ser hvor pengene har gått - ellers dukker sikkert svaret opp på mandag :)

Skrevet

hvis det står reservert kan det jo være hotellet som reserverte beløp når du sjekket inn? Og så trakk når du sjekket ut? Og så tar det en virkedag til før reservasjonen slettes, pga systemer som ikke snakker sammen?

Skrevet

Jeg ringte banken og de sa det var hotellet. Jeg regnet med det, men som regel pleier det jo å bli tilbakeført når de tar totalsummen i tillegg senere.

Får håpe det kommer mandag da.

Anonymous poster hash: 6ba6f...b41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...