AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Problem: har veldig lys hud, får lett kviser på haken, men rødheten etter disse vises i evigheter etterpå. Har tidligere klemt litt på disse, men dette har jeg sluttet med, så er litt rød på områder i ansiktet som jeg må tildekke med sminke. Noen som har råd til hva jeg kan gjøre? Takk for alle svar.Anonymous poster hash: 8acfa...3aa
Sillicious Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Grønn concealer/foundation, de har på Vita f.eks. Det demper rødhet
Gjest slettetbruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Grønn concealer under foundation eller pudder, eller hudkrem med grønnfarge i.
kills Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Decleor har en nattkrem som skal bleke slikt. Klarte å klemme ut noen kviser og fikk stygge blå/lilla-merker (har vel egentlig aldri fått spesielt med merker etter kviseklemming), men de har blitt lyserosa nå i løpet av en måned med denne kremen, så det kan være verdt å prøve den. http://www.feelunique.com/p/Decleor-Aroma-White-C-Recovery-Brightening-Night-Cream-50ml
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Ja, samme her. Har aldri fått merker før. Litt lilla her også. Var med hudpleier tidlig i august for utklemming, er vel et par merker etter dette også men disse blir vel egentlig bare blekere. Skal prøve denne nattkremen!Anonymous poster hash: 8acfa...3aa
Bea »-(¯`v´¯)-» Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 (endret) Har hørt at IsaDora Ultra Cover Compact Powder (SPF20) skal dekke rødhet bedre enn mange av de dyre merkene: Endret 28. september 2013 av Bea »-(¯`v´¯)-»
Gjest Ferie Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Hva med en dyprens for sensitiv hud? Det hjalp for meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå