Gå til innhold

Boulevard Of Broken Songs - PERFEKSJON.

Anbefalte innlegg

Gjest slettetbruker
Skrevet

Dette er seriøst den beste mashupen som noen sinne har blitt laget. Jeg begynner å grine omg

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Keikolina
Skrevet

Dette er seriøst den beste mashupen som noen sinne har blitt laget. Jeg begynner å grine omg

Takk for at du delte, den var sååå fin, var skikkelig Oasis fan da jeg var fjortiss :)

Gjest slettetbruker
Skrevet (endret)

Takk for at du delte, den var sååå fin, var skikkelig Oasis fan da jeg var fjortiss :)

Da du var fjortiss, faktisk. Hører ikke mye på Oasis men synes Wonderwall er fin <3 Det er Green Day jeg er fan av men jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å fortsette å høre på dem når jeg kommer ut av fjortis fasen også.

Endret av Mephobia
Skrevet

Da du var fjortiss, faktisk. Hører ikke mye på Oasis men synes Wonderwall er fin <3 Det er Green Day jeg er fan av men jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å fortsette å høre på dem når jeg kommer ut av fjortis fasen også.

Tenk om du aldri kommer ut av fjortis-fasen da :fnise:

Gjest slettetbruker
Skrevet

Tenk om du aldri kommer ut av fjortis-fasen da :fnise:

SLUTT IKKE SI SÅNT!

Du skulle bare sett hvor fjortis jeg var før omg

Skrevet

Eminem på slutten var litt malplassert - men jeg likte det for det.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

DET DER VAR BRA!!! :hoppe: :hoppe: :klappe: :klappe: Finnes det noen lignende kombinasjoner der ute på YouTube?

Jeg også mener den kunne blitt minst like god uten Eminem, forresten.

Endret av Mrs. Random Nick
Gjest slettetbruker
Skrevet

Eminem på slutten var litt malplassert - men jeg likte det for det.

hei snapchat bestie

• 2 uker senere...
Skrevet

Elsker Travis-delen inni der jeg. Særlig siden det er akkurat den delen av "Writing to reach you" som har med strofen "what's a wonderwall anyway?" :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...